آشنایی با برترین رستوران های ایران (قسمت سوم)

برترین رستوران های ایران

یک رنگی قاتل تمام هیجانات زندگی می‌باشد. اکثر کسانی که در دوران پیری چهره‌ی بشاش و دوست داشتنی دارند، تقریبا همه چیز را در زندگی تجربه کرده‌اند. البته هر چیزی خوب یا بد بودنش به شرایط زندگی و نحوه درک ما از آن بستگی دارد. اما تجربه چیز‌های جدید و گوناگون خیلی هم سخت نیست و فقط کافیه به بیرون از خانه بروید و آن‌ها را تجربه کنید. غذا خوردن در برترین رستوران های ایران ، می تواند یک تجربه عالی برای شما باشد. در ادامه برترین رستوران های ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران گردان اهواز

رستوران‌های گردان همواره زیبایی خاص خودشان را دارند. اما رستوران گردان اهواز که منظره زیبایی به شهر دارد، زیبایی های کم نظیری دارد و انواع غذاها در آن سرو می‌شود.

برترین رستوران های ایران

رستوران ارکیده در چالوس

فضایی دلنشین برای گپ و گفت‌های دوستانه و خانوادگی با فضای باز و آلاچیق‌ها که نوید یک رستوران زیبا و غذاهایی با کیفیت عالی را در چالوس زیبا به ما می‌دهد.

رستوران باد گیران بندر عباس

بندرعباس شهری که با دریای عمان و خلیج فارس همسایه می‌باشد، همه ساله گدشگرانی از کل ایران برای دید و بازدید به این شهر ساحلی می‌روند. پیشنهاد ما برای سرو غدا در این شهر، رستوران بادگیران، مخصوصا در شب می‌باشد.

آشنایی با رستوران نایب وزرا

رستوران نعل اشکنه درهمدان

بعد از بازدید‌ها از مناطق تاریخی و شهر زیبای همدان، یکی از رستوران‌های برتر ایران در همدان منتظر خدمت رسانی به شما می‌باشد.

رستوران  اکبر جوجه در گرگان

ترکمن‌های ایران با رقص و ساز مخصوص خودشان و اسب‌ سواری در ایران معروف‌اند. بعد از رقص سنگین ترکمن‌ها و اسب سواری، رستوران اکبر جوجه می‌تواند خستگی را از تنتان به‌در کند.

رستوران سنتی شاهکار در نیشابور

این رستوران سنتی، یکی از بهترین‌ها توی شهر نیشابور است و بهترین غذاهای اصیل ایرانی را سرو می‌کنه و مشتریان زیادی هم داره. توی این رستوران می‌تونی با خیال راحت از تازه‌ترین و بهترین غذاهای منو سفارش بدی و توی یه محیط زیبا، غذای خودت رو نوش جان کنی.

آدرس: نیشابور، کیلومتر ۴ جاده بوژان

رستوران کوهستان از برترین رستوران های ایران 

توی دامنه کوههای شرقی اراک، در ضلع غربی هتل امیرکبیر، “رستوران کوهستان” توی یه محیط رویایی و به یاد ماندنی روی دل کوه قرار یه رستوران زیبایی قرار داره. این رستوران یه فضای سرسبز کوهپایه ای و محیطی آرام با اجرای زنده موسیقی پاپ و سنتی داره که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ویژگی های منحصر به فرد ارائه میشه.

آدرس: اراک، ضلع غربی هتل امیرکبیر

بهترین رستوران های گوآ

رستوران مسلم از برترین رستوران های ایران

رستوران مسلم از شلوغ ترین رستوران های بازار هست که بی نظیرترین ته چین رو توی تهران داره، این رستوران همیشه شلوغه ولی خیلی سریع هم سرویس دهی میکنن و غذا زود آماده میشه. البته غذاهای فوق العاده اش به تمام انتظارش می ارزه!!

آدرس: تهران، خیابان پانزده خرداد،نبش سبزه میدان،کوچه ی حج رحیم خان پلاک۴

حالا که با بهترین رستوران های ایران آشنا شدید میتوانید انتخاب های با سلیقه تری داشته باشید.

نوشته معرفی ۵۰ رستوران برتر ایران (بهترین رستوران های کشور) اولین بار در سفر به جاذبه های گردشگری جهان پدیدار شد.

رستوران موزه آب فیل از برترین رستوران های ایران

یکی از جاذبه های ارزشمند و دیدنی دزفول، مجموعه رستورانی و گردشگری موزه آب دزفول است که یه مکان رویایی برای سرو غذا هم محسوب میشه. میتونی زیباترین لحظات رو در اینجا داشته باشی.

آدرس: دزفول، پل جدید، مجموعه رستوران موزه آب درفول

رستوران باجناق ها در یاسوج

برترین رستوران های ایران

رستوران باجناق ها یکی از بهترین رستوران های یاسوج هست که با کیفیت غذای عالی و منوی متنوع و فضایی شیک و دلنشین در ابتدای جاده آبشار واقع شده. این رستوران دارای میز اردو سلف سرویس، وای فای رایگان و فضای مناسب برای پارکینگه. درضمن قیمتهای مناسبی هم داره.

آدرس: ایران – کهگیلویه و بویر احمد – یاسوج ورودی آبشار یاسوج، ۱۵۰ متر بالاتر از امامزاده عبدالله

منبع bmtehran
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها