آشنایی با رستوران نایب وزرا

رستوران نایب وزرا

رستوران نایب وزرا یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های تهران می­باشد، که با توجه به کیفیت بسیار خوب غذاهایش وفضای دلنشینی که دارد همه روزه مشتریان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. رستوران نایب دارای شعب بسیاری در استان تهران است، یکی از آن‌ها وزرا نام دارد که نام خود را از خیابانی گرفته که این رستوران در آنجا قرار دارد.دکوراسیون زیبا و طعم لذیذ غذاها در این رستوران باعث می‌شود مشتریان حاضر در آنجا لحظات خوش و خاطره انگیزی را تجربه کنند. حال همراه ما باشید تا دراین مقاله اطلاعات بیشتری راجع به این مکان زیبا در اختیار شما قرار دهیم.

رستوران نایب وزرا

ویژگی‌ها

رستوران نایب وزرا برای قرارهای خانوادگی و دسته‌جمعی و حتی دونفره گزینه‌ی مناسبیه. همچنین در فضای داخلی رستوران پیانویی وجود داره که گاهی صدای موسیقی زنده‌ به گوش می‌رسه.

منو  و قیمت غذاها

غذاهای اصیل، خوش طعم و پر تنوع این رستوران بیانگر پرسنل حرفه‌ای و خبره این مکان دوست داشتنی است. با وجود این که غذا‌های رستوران نایب وزرا قیمت‌های نسبتا زیادی دارند اما وجود کیفیت بالای آن‌ها مسئله گرانی را از یاد مشتری می‌برد.در این رستوران غذاهایی از انواع کباب‌ها، سالاد‌ها، پلوها، سوپ‌‌هاو…طبخ می‌شوند توسط گارسون‌های خوش برخورد روی میز مشتریان قرار داده می‌شوند.

رستوران نایب وزرا

بهترین رستوران های تهران

فضا و دکوراسیون رستوران

این رستوران با اینکه سبک معماری مدرن و به روز دارد اما طرح و دکوراسیون داخلی نشان از فرهنگ و تمدن ایرانی است. میزوصندلی‌ها در این رستوران با فاصله‌های کم نسبت به هم چیده شده اند و پخش موسیقیهای ملایم و دلنشین باعث شده که حال و هوایی بسیار صمیمی در آنجا حاکم شود.دیواره نازکی آنجا را به دو قسمت با دو فضای متفاوت تقسیم می‌کند که مشتریان با توجه به سلایق خود هر کدام را که مایل هستند انتخاب می‌کنند.

نظر  یا تجربه شخصی

ما از بین غذاهای اصلی منو چلو کباب مخصوص با گوجه و جوجه کباب بی‌استخوان با ته‌چین مخصوص رو به همراه سالاد برای پیش‌غذا امتحان کردیم. سالاد توی ظرف بزرگی با کاهو، خیار و گوجه و ذرت درست شده بود و سسی کنار اون روی میز اومد. چلو کباب مخصوص، کباب برگیه که به نسبت کباب ممتاز و کباب برگ نایب حجم کمتری داره و برای یک نفر انتخاب خوبیه. گوشت کباب نرم و لذیذ بود و به خوبی طبخ شده بود. جوجه‌کباب هم خوشمزه بود. با فلفل دلمه‌ای کباب شده بود و عطر و طعم بی‌نظیری داشت. کیفیت خوب غذاها و فضای دوست‌داشتنی رستوران نایب وزرا می‌تونه تجربه‌ی جذابی رو براتون رقم بزنه و بدون شک شما رو به همراه دوستان و خانواده‌تون به اینجا برمی‌گردونه.

منبع پیاده
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها