آشنایی با رستوران تماشا ، پاتوقی برای سخت پسندان

رستوران تماشا

رستوران تماشا رستورانی با قدمتی قریب به ۱۵ سال است که در طبقه فوقانی مرکز خرید میلاد نور واقع در محدوده شهرک غرب فعالیت می‌کند این رستوران جزء یکی از مناسب ترین و ایده آل ترین مکان ها برای افراد سخت پسند و سخت سلیقه برای سرو یک غذای خوش طعم و خشمزه می‌باشد یکی از مهم‌ترین و موثرترین عاملی که باعث محبوبیت رستوران تماشا در بین مردم تهران شده توجه بیش از حد آن به کیفت مواد غذایی و همچنین اهمیت به سلیقه و ذائقه مشتریانش است.

رستوران تماشا

معماری 

رستوران تماشا یکی از مجلل ترین و زیباترین رستوران هایی است که می‌توان از آن نام برد معماری به کار برده شده برای   این رستوران به صورت حرفه و خیلی ماهرانه است فضای داخلی رستوران بسیار شیک و کلاسیک طراحی شده همچنین سقف تزئین شده و گچ بری های حرفه ای که بر روی بدنه‌ی این رستوران بکار برده شده جلوه ی بی نظیری به نمای  آن بخشیده است همچنین بزرگی این رستوان به حدی است که می‌توان برای برگذاری میهمانی های خصوصی و برخی از جشن های تقربا سبک از آن استفاده کرد.

 گرم، تازه‌ و لذیذ

تنوع غذایی رستوران تماشا و طعم‌هایی که از شرق آسیا تا مکزیک را در بر می‌گیرد باعث رضایت حداکثری مشتریان از این رستوران با تجربه شده است. منوی رستوران تماشا شامل سالادهایی مثل سزار، هالومی و فتوش است و بوفه سالاد هم همیشه از پرطرفدارهای این رستوران بوده است از تنور آجری حرفه‌ای و زیبایی که از سالن تماشا هم قابل مشاهده است می‌توان فهمید که پیتزاهای ایتالیایی حرفه‌ای در انتظار میهمانان تماشا است. از پیتزا مارگاریتای معروف تا استیک لذیذ.

غذاهای مکزیکی و نودل‌های آسیایی و منوی مخصوص هم همگی برای افرادی با ذائقه بین‌المللی در نظر گرفته شده است. اگر شما یا دوستانتان هیچ علاقه‌ای به خوراک فرنگی ندارید و همیشه یک پرس چلوی ایرانی با خورش یا کباب لذت خوردن غذا را برای شما به همراه دارد باید به شما بگوییم در رستوران تماشا یک منوی مبسوط از انواع کباب و خوارک و خورش ایرانی برای شما در نظر گرفته شده است.

رستوران تماشا

بهترین رستوران های تهران

رستورانی برای یک دورهمی خاطره انگیز

این رستوران  بهترین گزینه برای برگذاری یک مهمانی و جشن های خانوادگی است این رستوران بخاطر داشتن امکانات به جا و مدرن دارای طرفداران زیادی از تمام نقاط تهران است تابحال تمام مشتریانی که برای یک بار به این رستوران آمده اند و طعم غذاهای لذیذ این رستوران را چشیده اند به مشتری ثابت و پروپا قرص این رستوران تبدیل شده اند.

منبع فیدیلیو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها