آشنایی با برترین رستوران های ایران (قسمت دوم)

برترین رستوران های ایران

تاریخ ما در این مطلب قصد دارد تا چند مورد از برترین رستوران های ایران را به شما معرفی کند. برترین رستوران های ایران سالانه پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران هستند و گردشگران از خوردن غذاهای محلی در برخی از این رستوران ها لذت میبرند و در واقع رضایت کامل دارند.

رستوران تماشا از برترین رستوران های ایران

اگر عاشق غذاهای خارجی اعم از غذاهای شرق تا غرب دنیا هستید، در محیطی کاملا شیک، پیشنهاد ما رستوران تماشا می‌باشد.

برترین رستوران های ایران

رستوران شاندیز در مشهد

پدیده، شاندیز اسم هایی هستند که بعد از امام رضا(ع)، حواسها را به مشهدی‌ها جلب می کند. رستوران شاندیز از ستوران های برتر مشهد و ایران به شمار می‌رود.

راز از برترین رستوران های ایران 

رستورانی که بیشر شبیه به باغ می‌باشد، اما در واقع تلفیقی از دو رستوران معمولی و رستورانی در باغ است. شما می توانید در این رستوران از سه فضای داخل و بام رستوران و داخل لذت ببرید.

رستوران بالیق در تبریز

بالیق درترکی به معنای ماهی می‌باشد. با فهمیدن معنی آن می توان فهمید که این ستوران یک رستوران با غذاهای دریایی می‌باشد. اما این رستوران ویژگی جالبی دارد و آن هم استفاه از اکواریوم و تلفیق صدای آب و رعد و برق است که شما را به تصور نشستن در کنار دریا می‌رساند.

رستوران گردان برج میلاد

برج میلاد نیازی به نعریف و تمجید ندارد. رستوران گردان برج میلاد که از رستوران های برتر ایران از لحاظ منظره و کیفیت است، اوقات خوبی را برای شما خواهد ساخت.

معرفی بهترین غذاهای مجارستانی

رستوران خوان گستر از برترین رستوران های ایران

سبک معماری فوق‌العاده، مساحت زیاد، حس و حال سرو غذا در کاخ ریاست جمهوی به شما می‌دهد. رستورانی فوق‌العاده برای قرارهای کاری و خانوادگی که بودن در محیط آن خالی از لطف نیست.

رستوران حاج محسن آمل

رستوران حاج محسن آمل یک رستوران مدرن ترکیبیه که حتی منوی کافی شاپ هم در اون سرو میشه و توی منوی غذاهاش میتونی انواع استیک , پیتزا و پاستا هم سفارش بدی . قیمت غذاهای این رستوران خوبه ولی هزینه موسیقی و سرویس و … بهش اضافه میشه . اگه به آمل رفتی و خواستی رستوران حاج محسن رو امتحان کنی حتما فیله ترش و اکبر جوجه , کباب کوبیده و کوبیده زعفرونی و بورانی بادمجانش رو امتحان کنی که طعم بسیار عالی داره و تا چند روز مزه این غذاها زیر زبونت می مونه .

آدرس: آمل، خیابان طالب آملی، سه راه جانبازان

رستوران دارچین سمنان

یکی از بهترین رستوران های سمنان که غذاهای خوشمزه، تنوع خوب و فضایی زیبا داره.رستوران دارچین است که مشتریاش میگن بورانی بادمجونش رواز دست ندین که خیلی خاصه، رستوران دارچین ارزش یکبار امتجان رو داره اگه مشتری ثابتش نشین!

آدرس: سمنان، خیابان قدس، جنب شورای اسلامی

رستوران مرتضوی قم

اگه میخوای تجربه یه میزبانی باشکوه رو توی محیطی زیبا و دلنشین داشته باشی، میتونی به رستوران مرتضوی سری بزنی و انواع غذاهای اصیل و متفاوت سنتی و ایرانی رو تجربه کنی.

آدرس: قم، شهرک قدس، نبش کوچه ی ۲، رستوران مرتضوی

رستوران باغ ارم کرج

برترین رستوران های ایران

رستوران سنتی باغ ارم با فضای زیبا و محیط خانوادگی به همراه موزیک زنده با سرو انواع غذای ایرانی‌ یه انتخاب خوبیه. رستوران سنتی باغ تالار ارم با ظرفیت ۱۸۰ نفر دارای آبنمای زیبا، فضای بازی کودکان، نمازخانه مجزا، چایخانه سنتی با سرو انواع غذاهای ایرانی سنتی، انواع دسر، میوه های فصل به همراه آجیل و خشکبار است که میتونی ازش لذت ببری.

آدرس: کرج، محمد شهر – به سمت ماهدشت – بعد از میدان عباس آباد

منبع bmtehran
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها