۱۲ نکته برای کوله گردی در هند

کوله گردی در هند از مجموعه مسافرت‌هایی است که بهتر است قبل از اتمام فرصت زندگی به آن بپردازید. سفر به هندوستان از سفرهایی است که هیچ‌وقت فراموش نخواهید کرد.

کوله گردی در هند 

در کل می‌توان گفت کوله گردی از بی‌قانون‌ترین سفرها است. شما می‌توانید به راحتی بستن یک ساک به این سفرها بروید. اما اگر به هندوستان سفر می‌کنید؛ باید بگوییم بهتر است نکات زیر را مطالعه کنید.

صرف غذا با محلی‌ها

رستوران‌هایی که برای توریست‌ها طراحی می‌شوند معمولاً کیفیت پایین‌تری دارند. رستوران‌هایی که برای محلی‌ها غذا درست می‌کنند به این دلیل که آن‌ها با طعم خانگی غذاهای محلی آشنا هستند؛ غذاهای باکیفیت‌تری دارند. البته به تعداد مشتری‌ها هم توجه کنید. مردم به جاهایی می‌روند که به آن اطمینان دارند.

کوله گردی در هند 

قیمت مهم است

برای جابه‌جا شدن در شهر اگر از پاهای خودتان استفاده نمی‌کنید بهتر است قبل از حرکت به توافق برسید. تاکسی و ریکشاو در این شهرها با قیمت‌های متفاوتی برای توریست‌ها کار می‌کنند. از این جهت بهتر است قبل از شروع حرکت توافق کنید.

تصفیه آب ببرید

تکنولوژی امروز کمک کرده است تا تصفیه آب‌هایی به‌اندازه یک نی داشته باشید. برای کوله گردی به هندوستان بهتر است یکی از این لوازم به همراه داشته باشید. هندوستان یکی از کشورهایی است که شیر آب تصفیه در آن وجود ندارد.

هر فرهنگی احترام خودش را دارد

چه کوله گردی در هند را تجربه می‌کنید و چه یک سفر با یک هواپیما باید به فرهنگ این کشور احترام بگذارید. در هندوستان شاید اول خیابان یک مسجد ببینید؛ در طول خیابان یک معبد بودا و چند معبد دیگر و در انتهای خیابان هم یک کلیسا ببینید. در این کشور تمام این ادیان کنار هم زندگی می‌کنند. بنابراین دقت داشته باشید که به همه این فرهنگ‌ها باید احترام بگزارید.

کوله گردی در هند 

مراقب سلامتی و امنیت خود باشید.

تا جایی که ممکن است از به همراه داشتن مقدار زیادی پول نقد، خودداری کنید. در مکان‌های شلوغ مثل ایستگاه‌های قطار، مراقب وسایل خود باشید. با داشتن سیم‌کارت هندوستان می‌توانید در شرایط اضطراری شماره‌های لازم را بگیرید و درخواست کمک کنید. پوشیدن لباس‌های مناسب برای زنان ضروری است ضمن اینکه بهتر است خانم‌ها، تنهایی در خیابان پرسه نزنند و به مکان‌های خلوت نروند. اگر کسی موجب ناراحتی شما شد با صدای بلند کمک بخواهید.

بهترین نقاط ایران برای کوله گردی

خودتان را با شرایط وفق دهید

سفر به هند ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. از زیبایی‌ها و فرهنگ متفاوت این کشور لذت می‌برید درصورتی‌که پذیرای تجربیات جدید باشید و در مقابل اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی صبر داشته باشید. همیشه این نکته را در نظر بگیرید که به کشوری با فرهنگ کاملاً متفاوت سفر می‌کنید. اگر به یک عروسی دعوت شدید حتماً بپذیرید و از لحظات زیبا و رنگارنگ سفر به هند، لذت ببرید.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها