بهترین رستوران های بوداپست

بهترین رستوران های بوداپست

آشنایی با بهترین رستوران های بوداپست  در تاریخ ما به شما کمک می‌کند بعد از سفر به آن‌جا دچار بلاتکلیفی نباشید و بدانید کدام رستوران را انتخاب کنید و لذت ببرید. قطعا بعد از اولین سفر به آن‌جا و رفتن به این رستوران‌های معروف، مشتری و توریست همیشگی بوداپست می‌شوید و آن‌را به دوستانتان معرفی خواهید کرد. با ما همراه باشید و سعی کنید تجربه‌های جدیدی را کسب کنید.

اونیکس

رستوران “Onyx” در ماه آوریل ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شد. دو سرآشپز حرفه‌ای این رستوران “تاماش سل” و “سابینا سولو” با تیم فوق‌العاده‌ای که همراهشان هستند، انواع و اقسام غذاهای مدرن و سنتی مجارستان را با علم و سلیقه‌ای خاص طبخ می‌کنند. این تیم بی‌نظیر بشدت عاشق حرفه‌شان هستند و از هیچ تلاشی برای با کیفیت‌تر شدن رستورانشان را دریغ نمی‌کنند. این فعالیت‌های حرفه‌ای و برنامه‌ریزی شده، اونیکس را به یکی از بهترین رستوران‌ های بوداپست تبدیل کرده‌است. و باعث شده‌است که یک ستاره‌ی میشلن در رزومه‌ی این رستوران به ثبت برسد.

بهترین رستوران های بوداپست

مِگِری چَردا

مگری چردا علاوه بر اینکه یک رستوران فوق‌العاوه است، مکانی تاریخی و پر اهمیت هم به حساب می‌آید. محوطه‌ی تاریخی این رستوران گذشته‌هایی از روم را یادآوری می‌کند که جذابیت خاصی دارد. این رستوران در گذشته مسئول خدمات‌رسانی به دهقانانی بوده‌است که قصد سفر به “پِست” را داشتند. همه‌ی پنجره‌ها، طاق‌ها و حالت‌های خاص این مکان به آن زمانها برمی‌گردد. در این رستوران که یکی از بهترین رستوران‌ های بوداپست می‌باشد، می‌توان علاوه بر سفارش غذاهای سنتی فوق‌العاده‌ی مجارستان به همراه مخلفات و تشکیلات خاص، به تماشای رقص‌ها و موسیقی‌های بومی و کلاسیک بی‌نظیر پرداخت.

راهنمای سفر به پاریس

کافه کتاب الکساندرا

این کافه (Alexandra Bookcafe) در طبقه دوم یک دیپارتمنت استور سابق قرار داشته و از استعداد منحصر به فرد نقاشی به نام «کارویی لوتز» (Károly Lotz) بهره می‌گیرد. این ساختمان در سال ۱۸۸۴ به عنوان یک کازینو ساخته شده بود و از شکوه قابل توجهی برخوردار است. بازدیدکنندگان با قدم گذاشتن در گذشته مجلل بنا و بهترین نمونه‌های سبک «آرنوو» تجربه ارزشمندی را رقم می‌زنند. خود محوطه کافه، مجموعه‌ای از غذاهای خوشمزه و سبک را به مهمانان ارائه کرده و محیط پر شکوه آن با پیانیست اختصاصی تکمیل می‌شود.

بهترین رستوران های بوداپست

سازیوِش اِترام

رستوران بی نقص و صد ساله «سازیوش اترام» (Százéves Étterem) بهترین غذاهای مجارستان را به مهمانان ارائه می‌کند. می‌توانید غذاهای معروف مجارستان را در محیطی سنتی امتحان کنید. علاوه بر این غذاهای لذیذ، موسیقی زنده نیز محیطی مطبوع را برای مشتریان فراهم می‌کند. این رستوران بیش از ۱۸۱ سال توانسته استانداردهای باورنکردنی خود را در زمینه خدمات رسانی به مشتریان حفظ کرده و جزو برترین تجربه‌های غذاخوری مهمانان و در شمار بهترین رستوران های بوداپست باقی بماند.

منبع ایوار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها