بهترین رستوران های گوانجو

اگر جزو کسانی هستید که عاشق مسافرت، تفریح و ماجراجویی می‌باشند پیشنهاد می‌کنیم با رستوران‌ها و غذاهای اقوام و ملل مختلف آشنا شوید؛ چرا که باعث می‌شود سلیقه و ذائقه آن‌ها را بهتر درک کنید و زمانی که در آن‌ کشورها هستید تکلیفتان با خودتان و غذاهایی که می‌خورید معلوم باشد. تاریخ ما مقاله‌های مختلفی برای آشنایی بیشتر شما با رستوران‌های مختلف جهان ارائه داده است. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های گوانجو پرداخته است. با ما همراه باشید و آن‌ها را بشناسید.

معرفی چند مورد از بهترین رستوران های گوانجو

چای هانا

بهترین رستوران های گوانجو

اگر در گوانجو چین بودید و هوس غذاهای ترکیه‌ای کردید، رستوران چای هانا گزینه بسیار مناسبی است. محیط گرم و صمیمی این رستوران و همچنین غذاهای فوق‌العاده‌ی آن با قیمتی مناسب، آن‌را به یکی از بهترین رستوران های گوانجو تبدیل کرده‌است. اگر یکبار به گوانجو سفر کرده باشید و به رستوران چای هانا رفته باشید، و شاورمای بی‌نظیر آن‌را تست کرده باشید؛ به احتمال ۹۰ درصد سفر بعدی خود را در آینده‌ای نچندان دور برای بازدید دوباره از گوانجو و چای هانا تنظیم خواهید کرد. امیدوارم سفر خوب و دل‌انگیزی داشته باشید.

بهترین مقاصد چین برای صخره نوردی

اورینت اکسپرس

اورینت اکسپرس نام یک رستوران فرانسوی در گوانجو است. این رستوران چینی از زمانی که تاسیس شده است مشتر‌های درجه‌یک و همیشگی خود را داشته و دارد و به یکی از  بهترین رستوران‌ های گوانجو تبدیل شده است. استیک‌ها یکی از غذاهای محبوب جهان هستند که بنظر می‌رسد در چین کیفیت فوق‌العاده‌ای ندارند؛ اما بر خلاف این تصور اورینت اکسپرس یک استیک هاوس فوق‌العاده است. لازم به ذکر است که این رستوران فقط یک استیک هاوس نیست، بلکه انواع غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی هم سرو می‌کند. یکی دیگر  از مزیت‌های این رستوران، ارزان بودن قیمت‌ آن است. اگر در گوانجو بودید و غذایی با کیفیت و قیمت مناسب مدنظرتان بود، اورینت اکسپرس جزء اولین گزینه‌ها است.

د کیچن تیبل

این رستوران انواع غذاهای اروپایی، آسیایی و گیاهی را سرو می کند و داخل هتل دبلیو گوانجو واقع شده است. این رستوران یکی از عالی‌ترین رستوران های گوانجو به شمار می آید و به خاطر غذاهای چینی بی نظیرش بسیار مشهور شده است. رفتن به این رستوران برای کسانی که دوست دارند غذاهای سنتی مثل اردک کبابی، غذای دریایی تازه یا دسرهای خوشمزه را امتحان کنند، مناسب است.

تایگر پراون

بهترین رستوران های گوانجو

تایگر پراون نیز یکی از بهترین رستوران های گوانجو محسوب می شود و غذاهای ویتنامی را سرو می کند. این رستوران به قدری در گوانجو پر طرفدار است که دیدن صف بلندبالایی از افراد در خارج از رستوران که منتظر خالی شدن یکی از میزهای رستوران هستند، اصلا صحنه عجیبی نیست! اما اگر دوست ندارید که خیلی معطل شوید، بهتر است که از قبل میزتان را در رستوران تایگر پراون رزرو کنید. این رستوران انواع غذاهای دریایی، آسیایی، ویتنامی و گیاهی را سرو می کند، اما در گوانجو بیشتر به خاطر غذاهای دریایی مشهور شده است. به هر حال خوردن غذا در رستوران تایگر پروان باید جزو لیست تفریحات‌تان در گوانجو باشد!

منبع مهر پرواز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها