ارزان ترین رستوران های تایلند

اگر قصد سفر به تایلند را دارید پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی ارزان ترین رستوران های تایلند سایت تاریخ ما را مطالعه کنید.

گردشگران و توریست‌های زیادی به تایلند سفر می‌کنند. آشنایی آن‌ها با مکان‌های مختلف این کشور  به آن‌ها کمک می‌کند سفر دلپذیرتر و خوشایندتری داشته باشند. یکی از  اساسی‌ترین مکان‌هایی که باید بشناسند رستوران‌های ارزان این کشور است.  در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از  این رستوران‌ها آشنا شوید.

آشنایی با ارزان ترین رستوران های تایلند

Le Du Restaurant

این رستوران یکی از ارزان ترین رستوران های تایلند می‌باشد که در شهر بانکوک، پایتخت تایلند واقع شده‌است. یکی از ویژگی‌های خاص این رستوران داشتن سرآشپزی جوان و باسلیقه است که دستپخت بی‌نظیرش توریست‌ها و مسافران زیادی را روانه‌ی این رستوران کرده است. مزه‌ها و طعم‌های غذاهای این رستوران ترکیبی از طعم‌ها و مزه‌های  غذاهای بین‌المللی و آسیای شرقی است که ویژگی منحصر به فردی را به غذاهای این رستوران داده است. رستوران لی دیو برای کسانی که عاشق چشیدن طعم‌های خاص و جدید هستند، موردی مناسب و البته ارزان است.

ارزان ترین رستوران های تایلند

Seven Spoons Restaurant

یکی دیگر از ارزان ترین رستوران‌ های تایلند رستوران سون اسپونز می‌باشد. این رستوران کوچک در  یک خانه‌ی چینی واقع شده‌است. شهرت این رستوران به دلیل داشتن محیطی آرام و دوستانه و همچنین سرو غذاهای فوق‌العاده‌ی مدیترانه‌ای می‌باشد. علاوه بر  غذاهای مدیترانه‌ای، انواع سالادهای مخصوص گیاه‌خواران، غذاهای گوشتی و نوشیدنی‌های متنوع هم در این رستوران سرو می‌شود. محیط صمیمی و آرام این رستوران، آن‌را به یک نقطه‌ی دنج برای غذا خوردن تبدیل کرده‌است. و احساس به یاد ماندنی‌ای از این شهر را در خاطرتان جای می‌دهد.

چزا تایلند را حداقل یکبار باید دید؟

Smith Restaurant

رستوران اسمیت بانکوک نیز یکی دیگر از ارزان‌ ترین رستوران‌ های تایلند است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای بین المللی را با طعم و مزه‌ای خاص سفارش دهید؛ زیرا سرآشپزهای رستوران اسمیت بانکوک دستورات غذاهایی بین المللی را تغییر می‌دهند و طعم و مزه‌های جدیدی به غذاها می‌بخشند. خوراک استیک و ماهی قزل آلای سرو شده در این رستوران بی‌نظیر هستند و طعم منحصر به فرد غذاهایی که در این رستوران وجود دارد را در هیچ جای دیگری نمی‌توانید بچشید.

ارزان ترین رستوران های تایلند

Quince  Restaurant

نام رستوران کوئیسنه بانکوک نیز در بین رستوران‌ های ارزان تایلند دیده می‌شود. این رستوران که در خیابان سوخومیت شماره ۴۵ واقع شده است، انواع غذاهای گوشتی و گیاهی را برای توریست‌ها سرو می‌کند. دکوراسیون این رستوران به صورت مدرن طراحی شده و با وجود یک منو با غذاهای متنوع و نوشیدنی‌های گوناگون توانسته است توجه گردشگران زیاد را به سوی خود جلب کند. به گونه‌ای که توریست‌ها در سفرهای متعددی که به تایلند دارند بارها و بارها این رستوران را جهت صرف غذا انتخاب می‌کنند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها