همه چیز در مورد شهر کن فرانسه

شهر کن فرانسه

شهر کن فرانسه زمانی به یاد همه می‌آید که صحبت از جشنواره‌های فیلم باشد. درست است. جشنواره فیلم کن همیشه گردشگران بسیاری را به این شهر می‌آورد. اما شهر کن یک شهر بندری-توریستی است. تاریخ ما امروز می‌خواهد شما را به سفری کوتاه در این شهر ببرد.

در این شهر بیشتر ماه‌های سال هوا مدیترانه‌ای است. برای داشتن یک آسمان آفتابی بهتر است بین ماه‌های می تا اکتبر به این شهر بروید. جشنواره کن نیز اواخر ماه می برگزار می‌شود.

زمانی که به مسافرت در این شهر فرانسوی‌زبان می‌روید نیازی نیست نگران محل اقامت باشید. فقط باید کمی به جیبتان نگاه کنید. در این شهر هتل‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید به آنها بروید. البته اگر پول کمی دارید می‌توانید از هاستل های این شهر استفاده کنید.

شهر کن فرانسه

شکم گردی دلیل بسیاری از سفرها است. در صورتی که یک شکم گرد هستید می‌توانید ۴۵ یورو برای یک وعده غذایی در یک رستوران متوسط غذا بخورید. اگر هم گردشگر هستید و در جیبتان چندان پول دیده نمی‌شود؛ می‌توانید با حداقل ۱۳ یورو در یک رستوران ارزان‌قیمت غذا میل کنید. سوپ پیاز  Soupe à l’oignon و  کوک او ون Coq au vin و راتاتوی Ratatouille بهترین غذاهایی هستند که می‌توانید میل کنید. البته این موارد غذاهای محلی فرانسوی نیز هستند.

فستیوال های جذاب و خاص کشور فرانسه

اگر به کن رفتید حتماً ببینید

Le Suquet در بین ساختمان‌های مدرن و سر به فلک کشیده‌ی شهر کن، بخش قدیمی آن محسوب می‌شود، احتمالاً برای گردشگران رفتن به آن به عنوان کوه‌نوردی، رد شدن از سنگ فرش‌های مارپیچ و حضور در رستوران‌های محلی است. خیابان Rue Antoine شامل یک برج ساعت و کلیسا است که در قسمت شرق خلیج کن قرار گرفته است. در پایین Le Suquet on Rue دکتر P. Gazagnaire Marché Forville است، جایی است که بازارهای روز در صبح و اوایل بعدازظهر برگزار می‌شود.

این منطقه محل اصلی است که ماهیگیران کن در آن قرار دارند. خانه‌ها در این قسمت بسیار قدیمی هستند. خیابان‌ها حداقل ۴۰۰ سال پیش در این قسمت ساخته شده‌اند. با یک پیاده‌روی ۵ دقیقه‌ای در ساحل می‌بینید که این قسمت از خیابان سنت آنتوان و Rue du Suquet پر از رستوران است. بسیاری از این مناطق یک مکان خوب برای پیاده‌روی و از جاذبه‌های توریستی مهم برای بازدیدکنندگان کن است.

شهر کن فرانسه

شهر کن فرانسه یکی از بهترین شهرهای این کشور برای شکم گردی به شمار می‌آید. همچنین جشنواره معروف فیلم کن نیز در این شهر برگزار می‌شود. شما می‌توانید با سفر به این شهر از دیدنی‌های آن نیز بهره‌مند شوید!

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها