معروف ترین رستوران های دوحه قطر

معروف ترین رستوران های دوحه قطر

مهیج‌ترین و خوشمزه‌ترین قسمت سفر به قطر رستوران گردی‌های آن است بی شک می‌توان گفت شما طعم بهترین خوراکی‌ها و غذا‌های دنیا را در رستوران های دوحه قطر تجربه خواهید کرد. همانطور که خودتان نیز می‌دانید غذا نقش مهمی را در سفر ما ایفا می‌کند درواقع غذا یکی از مهم‌ترین رکن‌های هر سفری است که لقب خوب یا بد بودن سفرمان را به ما می‌دهد پس با ما همراه باشد تا با تعدادی از معروف ترین رستوران های دوحه قطر آشنا شویم.

رستوران روبی وو

در این رستوران غذا‌های اصیل چینی طبخ می‌شود در رستوران روبی وو غذا‌های خوش طعمی نظیر دامپلینگ‌های بخار پز شده‌ی مرغ و میگو، ترکیب میگو و بادام هندی که سیچوان نامیده می‌شود و غذا‌هایی از این قبیل پخته می‌شود که طرفداران زیادی در بین چینی‌ها و ساکنین قطر دارد.

معروف ترین رستوران های دوحه قطر

سالن زعفران

این رستوران در قطر با نام سالن زعفران شناخته می‌شود. سالن زعفران یکی از بهترین رستوران های دوحه قطر بشمار می‌آید. این رستوران طی چهار سال متوالی موفق به کسب بهترین رستوران‌ هندی سال شده است. سالن زعفران در سال ۲۰۰۹ توسط سرآشپزی ماهر و زبر دست به نام وینت باتیا راه اندازی شد. وینت باتیا می‌توانست به صورت خیلی حرفه مواد غذایی خوش عطر و طعم منطقه را با هم ترکیب کند وغذایی لذیذ و خوشمزه را در اختیار مشتریانش قرار دهد. رنگ اصلی و داخلی این رستوران قرمز است که نوعی همخوانی با غذا‌های این رستوران دارد.

واین

رستوران واین ترکیبی از آرامش میزبانی عربی را با همه ‌چیزهای عالی درباره غذاهای بین ‌المللی ارائه می‌کند. محیط داخلی این رستوران از سنگ مرمر سفید پوشانده شده است و این محیط با نور پنجره ‌های منحنی بزرگ و بلند روشن می‌شوند که این امر این رستوران را به محیطی ایده آل برای آرامش گرفتن در غروب تبدیل می‌کند.

در این محیط از مواد اولیه تازه برای ایجاد یک بوفه غذا با تعداد بسیار زیادی گزینه در منوی آن استفاده می‌شود. منوی کباب ‌های روز جمعه این رستوران بسیار مشهور هستند و از بهترین گوشت دنده موجود در شهر برای پخت آن‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر غذای خوب، چشم ‌انداز فراگیر و بزرگی از خلیج ‌فارس از روی بالکن این رستوران می ‌تواند یک راه عالی برای شروع تعطیلات آخر هفته شما باشد.

معروف ترین رستوران های دوحه قطر

جاذبه های گردشگری کشور کرواسی

نتیجه گیری

ما در این مقاله به ذکر تعدادی از معروف‌‌ترین رستوران‌ های دوحه قطر پرداختیم. تا به حال هر گردشگری طعم غذا‌های لذیذ این رستوران‌ها را چشیده عاشق غذا‌های آن شده‌ است و همه‌ی آنها آرزوی خوردن دوباره‌ی این غذا‌ها را دارند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها