پارک های آبی دبی

پارک های آبی دبی

کشور دبی را می‌توان سرزمین پارک‌های آبی دانست. با اینکه این کشور دارای اقلیم و آب و هوای خشکی است اما بزرگترین و زیبا‌ترین پارک‌های آبی دنیا را در خود جای داده است. وجود همین پارک‌ها یکی از مهم‌ترین دلایلی است که علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی از اصرع نقاط دنیا راهی این شهر بشوند. درواقع می‌توان گفت شهر دبی بیشترین و زیبا‌ترین سواحل آبی را در خود جای داده است. با ما همراه باشید تا با تعدادی از پارک های آبی  دبی بیشتر آشنا شویم.

پارک آبی وایل وادی

این پارک یکی دیگر پارک های آبی دبی است که در سال  ۱۹۹۸ افتتاح شد. این پارک یکی از بهترین پارک‌هایی است که دارای امکانات ورزشی و تفریحی کاملی است. وجود ۳۰ وسیله‌ی ورزشی در این پارک باعث شده که آن خواهان زیادی داشته باشد و خیلی‌ها این پارک را برای یک آب تنی عالی و متفاوت انتخاب کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این پارک وجود امکانات و تجهیزات کاملی برای کودکان و خانم‌های باردار است.

پارک های آبی دبی

پارک آبی آتلانتیس

در دبی این پارک را با نام‌های آتلانتیس و آکواونچر می‌شناسند. این پارک زیبا در جزیره‌ی زیبای پالم جمیرا واقع شده است. می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شد این پارک به شهرت برسد به خاطر وجود جزیره‌ی پالم است. جالب است بدانید این پارک زیبا به سرسره‌های سقوط آزاد مهیجش مشهور است.

پارک آبی لگولند

پارک آبی لگولند در سال ۲۰۱۶میلادی در دبی افتتاح شد و طی دو سال گذشته توانسته طرفداران خاص خود را پیدا کند. شاید شما هم مانند بسیاری از افراد که اهل سفر هستند، لگولند را به عنوان شهر بازی بشناسید، باید بگوییم که در واقع، حقیقت هم همین است و لگولند دبی  نیز از دو بخش پارک آبی و شهربازی تشکیل می‌شود.

معرفی مراکز خرید شانگهای

پارک آبی آیس لند

این پارک یکی دیگر از بهترین پارک های آبی دبی است که نام آن در زمره‌ی بهترین پارک‌های آبی این شهر قرار دارد. این پارک همانطور که از نامش پیداست تمی شبیه به یخ دارد به این معنا که تمامی قسمت‌ها و وسایل موجود در این پارک شبیه به یخ و سفید رنگ هستند. سرسره‌های پرسرعت و استخر امواج از محبوب‌ترین وسایل بازی این پارک هستند. خوشبختانه مسئولان این پارک درصدد گسترش و مرمت وسایل آسیب دیده‌ی این پارک هستند و به زودی آیس لند چهره‌ی جدیدی به خود می‌گیرد. به همین خاطر بهتر است پیش از مراجعه به پارک تماس گرفته و از باز بودن مجموعه مطلع شد.

پارک های آبی دبی

نتیجه گیری

در این مطلبی که برای شما عزیزان تهیه کردیم به تعدادی از پارک‌ های آبی دبی که از طرفداران زیادی برخوردارهستند پرداختیم. نظر شما راجع به این پارک‌ها چه بود؟ به نظر‌ شما بهترین این پارک‌ها کدام است.

منبع فاینداتور
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها