معرفی مراکز خرید شانگهای

معرفی مراکز خرید شانگهای

چین کشوری وسیع و پهناور با جمعیتی باور نکردنی است. این کشور پهناور به خاطر داشتن تاریخ کهن و جاذبه‎های گردشگری و طبیعی سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‎کند. چین به خاطر داشتن بازار‎های بزرگ و تاجران زیاد سهم بسزایی در اقتصاد جهان ایفا می‎کند. شهر شانگهای چین از مدرن‎ترین شهرهای این کشور است که مراکز خرید فراوانی را در دل خود جای داده است. در اینجا قصد داریم بهترین مراکز خرید شانگهای را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتر به دنبال چیزی که میخواهید بروید.

مرکز خرید IFC

مرکز خرید IFC از بزرگ‎ترین مراکز خرید شانگهای است که در ۶ طبقه مشغول به فعالیت است. طراحی مرکز خرید IFC مناسب با تمامی آدما است؛ این مرکز خرید طوری طراحی شده است که افراد معلول به راحتی می‎توانند در آن به دنبال جنس مورد نیاز خود باشند و آن را تهیه کنند. این مرکز خرید دارای پارکینگ بزرگ و سرویس بهداشتی بسیار تمییزی است. طراحی این مرکز خرید بسیار لوکس و مدرن است و محیطی آرام را برای شما به ارمغان می‎آورد.

مراکز خرید شانگهای

پلازا۶۶

مرکز خرید پلازا۶۶ جزء بزرگ‎ترین مراکز خرید نه تنها شانگهای بلکه چین است . در این مرکز خرید شما می‎توانید از برترین برندهای فشن و مد دیدن و خرید کنید. این مرکز خرید ۶۶ طبقه و دو آسمان خراش دارد.

فروشگاه جییو گوآنگ

فروشگاه جییو گوآنگ شانگهای برترین برندهای جهان را در خود جای داده است و دسترسی به آن بسیار آسان است.  شما می توانید از خط ۲ و ۷ مترو برای رسیدن به جیپو گوانگ استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم که حتما بعد از خریدتان به اسنک بار و تنقلات فروشی های این مرکز خرید که در طبقات زیرین آن قرار دارند بروید.

این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و می توانید هر آنچه که نیاز دارید را از آن خریداری نمایید.

مراکز خرید شانگهای

زلال ترین و طولانی ترین رودخانه های چین

 مرکز خرید تایمز اسکوئر

از دیگر مراکز خرید شانگهای که از نظر معماری و مهندسی دارای سبک اروپایی است، مرکز خرید تایمز اسکوئر است. این مرکز خرید توسط یکی از معروف ترین معماران پانامایی طراحی شده است. از لحاظ کیفیت اگر بخواهیم آن را با دیگر مراکز خرید شانگهای مقایسه کنیم در سطح معمولی قرار می گیرد و کالاهای خیلی لوکسی در آن دیده نمی شود؛ این مرکز ۷ طبقه است و هر طبقه بیش از ۱۰۰ فروشگاه  و در مجموع ۲ طبقه پارکینگ دارد. به منظور رسیدن به این مرکز خرید راه سختی در پیش ندارید به راحتی می توانید خط ۹ مترو را سوار شوید و در ایستگاه جاده ی شانگهای پیاده شوید و از خروجی یک به این فروشگاه برسید.

این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و می توانید هر آنچه که نیاز دارید را از آن خریداری نمایید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها