کشتی سودا تور استانبول

کشتی سودا تور استانبول

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که سفرهای دریایی و همراه با کشتی لذت فراوانی برای شما به ارمغان می‎آورد حتما سری به کشتی سودا تور استانبول بزنید. استانبول به خاطر نزدیکی به ایران و همچنین قیمت‎های مناسب اجناس آن و همچنین دارا بودن مراکز خرید متنوع سالانه ایرانیان زیادی را برای گردش و سفر به خود جذب می‎کند. می‎توانید با سوار شدن به کشتی ‎های کروز در میان دو دریای مرمر و سیاه و تنگه بسفر که به یکی از نقاط توریستی استانبول تبدیل شده است به گردش رویایی خود بپردازید.

شروع گردش با کشتی

استانبول جاذبه‎های گردشگری فراوانی دارد که مخاطبان زیادی را مجذوب خود می‎کند اما در این میان گردش با کشتی سوادتور بسیار لذت بخش است. شروع گردش با این کشتی با غروب آفتاب شروع می‎شود و تا نیمه‎های شب نیز ادامه دارد که تجربه گردش بی‎نظیری برای شما خواهد بود. همچنین کشتی فضای پذیرایی و محیط بسیار دنج و زیبایی دارد. شما می‎توانید وعده شام خود را روی کشتی و با موسیقی زنده که توسط اهنگ نوازان زده می‎شود میل کنید و از فضای بکر و آرامش محیط لذت ببرید. این کشتی بزرگ به خاطر حضور بازیگران ایرانی در بین ایرانی‎ها بسیار معروف شده است و جدای از آن فضای فوق العاده‎ای در اختیار گردشگران قرار می‎دهد.

کشتی سودا تور استانبول

محله های جذاب استانبول

غذاهایی که کشتی سرو می‎کند

این کشتی بزرگ و زیبا با خدمه‎ی سخت کوش و مسئولیت پذیر خود تمام تلاشش را برای گردشگران انجام می‎دهد؛ در این کشتی غذاها و نوشیدنی‎های متنوعی سرو می‎شود.  وعده شام این کشتی بسیار مفصل است و  میز غذایی که روبه روی شما قرار میگیرد، شامل غذاها و پیش غذاهایی همچون کوکتل میگو، استیک گوشت، انواع سس ها و سالادهای گوناگون است که به خوبی طبخ شده اند.

کشتی سودا تور استانبول

اطلاعات تکمیلی راجب کشتی

در روز نیز سفر با کشتی سودا تور استانبول جذابیت های خاص خودش را دارد. علاوه بر موسیقی زنده و انواع غذاها، دیدن مناظر طبیعی اطراف تنگه بسفر و قلعه های سنگی به همراه وزش نسیم دریا خاطره ای بی نظیر برای شما می سازد. برای اطلاع از زمان حرکت کشتی های کروز می توانید به اسکله مراجعه کنید. اغلب ساعت حرکت کشتی ها در آنجا ثبت شده است. اما می توان از طریق آژانس های گردشگری برای این تور نیز اقدام کرد.

تور کشتی های کروز محدود به فصل و ماه خاصی نمی شود و تا زمانی که شرایط آب و هوایی خوب باشد، این تورها برگزار می شود.

قیمت تور کشتی سودا استانبول در حالت عادی حدودا ۱۷۰ لیر ترکیه می باشد. اما با حضور هنرمندان نامی کشور در آنها احتمالا قیمت بالاتری را به خود میگیرد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها