همه چیز در مورد پاهانگ مالزی

همه چیز در مورد پاهانگ مالزی

پاهانگ مالزی شهری پر از منابع طبیعی و زیستگاه مناسبی برای انواع گیاهان و حیوانات مختلف است. این شهر زیبا توسط جنگل‎های سرسبز پوشیده شده است. اگر به دنبال بهشت گمشده روی زمین می‎گردید بی شک پاهانگ همان گمشده شما است. در این شهر زیبا مسیری کوهستانی وجود دارد که چشم انداز بسیار زیبایی را در اختیار گردشگران قرار می‎دهد. این شهر زیبا جاذبه‎های گردشگری و طبیعی فراوانی دارد که سالانه گردشگران زیادی را مجذوب خود می‎کند.

غذاهای محلی پاهانگ مالزی

غذاهای بومی این منطقه چنان عطر خوب و طعمن لذیذی دارند که هوش از سر گردشگران می‎برد. تعدادی از غذاهای بومی این  منطقه تا چند سال پیش تنها برای پادشهان سرو می‎شدند. اگر قصد خوردن غذا در پاهانگ را کردید به شما رستوران‎هایی نظیر کوالا لیپیس، تمرلوه، پودینگ راجا  و … را پیشنهاد می‎کنیم. از غذاهای لذیذ این کشور هم می‎توان به لاکاسا پاهانگ و می کالونگ اشاره کرد.

مراکز خرید پاهانگ مالزی

اگر قصد خرید سوغاتی را دارید پیشنهاد ما به شما مجتمع صنایع دستی سانگای کارنگ و دهکده چراتینگ است. صنایع درست شده توسط برگ و چوب از صنایع مروف پاهانگ مالزی هستند.

جاذبه‎های گردشگری پاهانگ

پاهانگ مالزی

این شهر زیبا و وصف نشدنی با طبیعتی بکر و دست نخورده و با سواحلی مزین به شن‎های سفید و آب‎های شفاف می‎تواند تجربه‎ی مسافرتی بی‎نظیر برای شما داشته باشد.پاهانگ دارای بزرگترین پارک ملی مالزی و دریاچه‎های آب شیرین فراوانی است که گردشگران را از تمام جهان به این شهر زیبا می‎کشاند. از جاذبه‎های گردشگری پاهانگ مالزی می‎توان به تامان نگارا، جزیره تیومان و … اشاره کرد که در ادامه به توضیح می‎پردازیم.

جاذبه های فراموش شده شهر شیراز

تامان نگارا

تامان نگارا پارک ملی مالزی و پاهانگ است که همچون جنگلی بزرگ، مساحتی به اندازه ی هفت برابر سنگاپور دارد! این پارک ملی پاهانگ مالزی در بیش از سه ایالت گسترده شده که بیش از ۱۳۰ سال قدمت دارد.. این پارک زیستگاه انواع بسیاری از گیاهان و جانوران نادر همچون ببر مالزیایی، میمون خرچنگ خوار، کرگدن سوماترایی و … است و دارای چشم اندازهای طبیعی شگفت انگیزی  نیز می باشد. گونونگ تاهان، بلندترین کوه در شبه جزیره مالزی است که طولانی ترین مسیر پیاده روی سایبان دار دنیا در آن واقع شده است.

پاهانگ مالزی

جزیره تیومان

پولائو تیومان از بهترین مقاصد ساحلی دنیا است که در پاهانگ مالزی واقع شده است. این جزیره ی بی نظیر غرق در زیبایی افسانه ای و طبیعی است. آب های جزیره تیومان برای غواصان مانند بهشتی بی حد و اندازه است که در آن انواع مختلفی از گونه های آبزی و مرجان های پر جنب و جوش در آن یافت می شود. جالب است بدانید که از لحاظ فرهنگ عامه، شکل اژدهاگونه ی جزیره تیومان را به داستان یک شاهزاده اژدها نسبت داده اند که زیبایی آبها آنقدر او را شیفته خود کرد که تصمیم گرفت برای همیشه آنجا بماند و به مرور زمان آن به جزیره تبدیل شده است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها