تجربه آرامشی بی کران در جزیره بیوک آدا استانبول

جزیره بیوک آدا استانبول

استانبول دارای چند جزیره زیبا و دیدنی است که از میان آن ها جزیره بیوک آدا از زبیاترین جزیره‎های استانبول و گردشگرپذیرترین آنها است. اگر قصد مسافرت به استانبول را دارید دیدن جزیره بیوک آدا استانبول را از دست ندهید. برای سفر به این جزیره زیبا و چشم نواز راه‎های مختلفی وجو دارد که بهترین راه استفاده از اتوبوس‎های دریایی است که این امکان را به شما می‎دهد شما از سایر جزایر نیز دیدن کنید. این اتوبوس‎ها در ساعت خاصی شروع به حرکت می‎کنند پس حتما قبل از سفر به این جزیره حتما ساعت حرکت آنها را بپرسید.

جزیره بیوک آدا استانبول

گشت و گذار در جزیره

در جزیره بیوک آدا استانبول برای گشت گذار و رفت آمد از دوچرخه و یا کالسکه استفاده می‎شود. در این جزیره زیبا شما به جز خودروی پلیس هیچ خودرویی نمی‎بینید. به راحتی می‎توانید به محل‎هایی که برای اجاره دوچرخه هستند بروید و دوچرخه را به صورت ساعتی کرایه کنید. همچنین اگر قصد دارید تا دور تا دور جزیره را خوب ببینید می‎توانید از قایق‎هایی که کنار جزیره هستند کمک بگیرید. برای دیدن جزیره همچنین می‎توانید از کالسکه‎هایی که کنار اسکله وجود دارند استفاده کنید. خانه‎های این جزیره ویلایی هستند و با داشتن فضای سرسبز و آب و هوای عالی و پاک و خیابان‎های مزین شده به درخت‎ها و گل‎ها هر گردشگری را مجذوب زیبایی‎های خود می‎کند.

تفریحات جزیره

با استفاده از نقشه جزیره می توانید سرگرمی های مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اگر دوست دار شنا هستید و فصل تابستان را برای سفر انتخاب کردید، می توانید از پلاژهای جزیره استفاده کنید؛ همچنین اگر قصد اقامت در جزیره را دارید نیز می توانید از هتل های جزیره با توجه به بودجه خود، هتلی را انتخاب کنید.

جزیره بیوک آدا استانبول

معرفی مراکز خرید شانگهای

کلیسای جزیره

یکی از دیدنی های جزیره بیوک آدا استانبول کلیسایی زیبا برفراز یک تپه است، وقتی با استفاده از درشکه ها و اسب ها و دوچرخه به کلیسا رسیدید، از منظره ای که زیر پای شما قرار دارد شگفت زده خواهید شد، چراکه چشم اندازی زیبا از جزیره بیوک آدا پیش چشمان شما قرار دارد.

دلیل نام گذاری جزیره پرنس استانبول

علت نام گذاری جزایر پرنس جالب است. در زمان امپراتوریهای بیزانس و امپراتوری عثمانی، شاهزاده ها و پرنس هایی که به خاطر به دست آوردن تاج، اختلاف پیدا می کردند از سوی امپراطور به این جزایر تبعید می شدند. این روزها، جزایر پرنس استانبول یک مکان دلپذیر به‌خصوص در تابستان برای افراد مشهور استانبول نیز است.

منبع فاینداتور
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها