بهترین رستوران های لیسبون

بهترین رستوران های لیسبون

چشیدن غذاهای مخصوص یک کشور یکی از لذت بخش‎ترین قسمت‎های یک سفر است. اگر قصد مسافرت به لیسبون پایتخت پرتغال را دارید هرگز چشیدن غذاهای لذیذ این شهر زیبا را از دست ندهید. از بهترین رستوران های لیسبون می‎توان به رستوران‏‎های بازار، رستوران cervejaria ramiro، رستوران atira-te ao rio  و … اشاره کرد.

رستوران های بازار Mercado da riberia

در سال ۲۰۱۴ در این بازار یک فود کورت افتتاح شد و مورد توجه مردم، اهالی و گردشگران قرار گرفت. این فود کورت بزرگ ۳۵ غرفه دارد که در هر کدام غذاهای خاصی سرو می‎شود. در این فود کورت می‎توانید از غذاهای لذیذ محلی و بومی گرفته تا بهترین غذاهای جهان را میل کنید. در این بازار بزرگ ۵ سرآشپز معروف پرتغالی نیز رستوران دارند. بازار Mercado da riberia بزرگ‎ترین بازار مواد غذایی تازه در لیسبون و یکی از بهترین رستوران‎های لیسبون است.

بهترین رستوران های لیسبون

رستوران cervejaria Ramiro

در گردش خود در لیسبون چشم اندازهای فراوانی می‎بینید. در این شهر مناطق مرتف زیادی برای مشاهده مناظر وجود دارد برای دیدن زیباترین قسمت‎های لیسبون سری به رودخانه tagus بزنید و به سمت جنوب این رود حرکت کنید. در کنار این رود رستوران cervejaria Ramiro را مشاهده می‎کنید که در کنار رود و هم در فضاهای خالی رستوران صندلی برای نشستن هست و شما می‎توانید انتخاب کنید که کجا غذا را میل کنید. چشم انداز این رستوران بی نظیر است و یکی از بهترین ویژگی‎های این رستوران است. قیمت غذاها در این رستوران متعارف است همچینین از کیفیت خوبی برخوردار است.

تفریحات مهیج در دل اقیانوس

رستوران seaMe

این رستوران، یک رستوران غذای دریایی است که میزهای چوبی و خدمتکارانی با لباس خاص دارد. منوی این رستوران با الهام از غذاهای آسیایی ارائه می‌شود و تنوع خوبی نسبت به سایر رستوران‌هایی است که اکثرا غذاهای کلاسیک و مرسوم سرو می‌کنند. در این رستوران علاوه بر انواع سوشی و ساشیمی می‌توانید تنوع بی‌نظیر ماهی‌ها را امتحان کنید و لذت ببرید.

A Margem

بلم (Belém) یکی از توریستی‌ترین مناطق لیسبون است. بسیاری از گردشگران برای بازدید از عمارت و برج بلم و صومعه‌ی زیبای Jerónimos به این منطقه سر می‌زنند. یکی دیگر از جذابیت‌های این منطقه، کافه‌ی Pastéis de Belém است؛ کافه‌ای که تارت معروف کاسترد را ابداع کرده است و هنوز هم روزی ۲۰ هزار عدد از این تارت‌ها می‌فروشد. با وجود اینکه این کافه بسیار محبوب و مشهور است، اداره‌کنندگان آن هنوز هیچ شعبه‌ی دیگری از آن را در جای دیگر افتتاح نکرده‌اند.

بهترین رستوران های لیسبون

این بدان معناست که برای امتحان کردن تارت‌های این کافه باید در صف‌های طولانی منتظر بمانید اما مطمئنا ارزش صبر کردن دارد.ا ز این کافه ده دقیقه که در کنار رود قدم بزنید به À Margem  می‌رسید که چشم‌اندازهای زیبایی رو به رودخانه دارد. این رستوران یکی از رستوران‌های محبوب هم برای اهالی شهر و هم برای گردشگران است. بهترین سالادها، ساندویچ‌ها و تارت‌های کاسترد را می‌توانید در این رستوران با قیمت‌های معقول نوش جان کنید.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها