جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان پاتایا از مهم‌ترین دیدنی‌های این شهر است. پاتایا یکی از شهرهای ترکیه است که سفر به آن از سفر به بسیاری از شهرهای دنیا ساده‌تر است. در این مقاله تاریخ ما به معرفی این جزیره مرجانی دیدنی خواهیم پرداخت.

جزیره مرجان پاتایا شگفتی خلقت

این جزیره در بخش خلیج تایلند قرار دارد. که بسیاری از گردشگران را نیز تحت تأثیر قرار داده است. شما نیز می‌توانید با سفر به این جزیره یکی از بهترین خاطرات عمرتان را رقم بزنید.

وای که اگر به این جزیره بروید؛ یک شنای خوب، یک حمام آفتاب عالی و یک خواب دبش را تجربه خواهید کرد.

این جزیره سرسبز و بکر مانده است. به این معنی که اجازه دخل و تصرف انسانی در آن وجود ندارد. بنابراین هیچ انسان بومی نیز در آن نیست و نمی‌توان در آن ویلا یا هتل بنا کرد. البته آلاچیق‌های لوکسی که توسط دولت در آن منطقه قرارگرفته‌اند را می‌توان اجاره کرد.

جزیره مرجان پاتایا

در این منطقه تفریحات بسیار و شگفت‌انگیزی وجود دارد که می‌تواند شما را به وجد آورد. از جمله این تفریحات می‌توان به موج‌سواری و اسکی روی آب، جت اسکی، پاراسیلینگ پشت قایق‌های پرسرعت، موز سواری، غواصی و .. اشاره کرد. در این جزیره بکر می‌توانید آرامش ازدست‌رفته خود را در عین هیجان فوق‌العاده تجربه کنید. در این منطقه رستوران‌هایی هم واقع شده‌اند که هم غذای محلی و هم غذای بین‌المللی دارند. شما می‌توانید از آنها نیز لذت ببرید.

ضمناً اگر می‌خواهید بیشتر از این طبیعت بکر خدادادی لذت و استفاده نمایید با قایق‌های کف شیشه‌ای جزیره که آماده ارائه خدمات به مسافران و توریست‌ها می‌باشد به دیدن مرجان‌های کف دریا و این تجربه باورنکردنی را از ان خود کنید. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب‌های آن دارای مرجان‌های بی‌نظیری و خاصی است  ، ضمناً شما از طرفی با رزرو یک برنامه غواصی می‌توانید تجربه‌ای باورنکردنی نیم ساعتی زیر آب‌های گرم همراه با ماهی‌ها را سپری نمایید و مرجان‌ها را از نزدیک ببینید .

دهکده فیل های پاتایا

مسیر دسترسی

برای رفتن به این جزیره می‌توانید از لنج هایی استفاده کنید که برای شما مسافران تعبیه‌شده است و هرروز صبح گردشگران را به جزیره زیبای مرجان برده و بعد ظهر برمی‌گرداند .

جزیره مرجان پاتایا

اما اگر عجله دارید می‌توانید با قایق موتوری نیز بروید زیرا نیم ساعت زودتر به جزیره خواهید رسید، نکته قابل‌توجه این است که زمان حرکت با قایق موتوری حدود ۱۵ دقیقه و با لنج ۴۵ دقیقه زمان می‌برد.

منبع معراج گشت آسمان
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها