دهکده فیل های پاتایا

دهکده فیل های پاتایا

پاتایا یکی از شهرهای توریستی و زیبای تایلند، همه ساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران می‌باشد. یکی از بهترین مناطق این شهر برای گشت و گذار و تجربه هیجان انگیز در خارج از شهر قرار دارد. دهکده فیل های پاتایا ، شاید بهترین منطقه دنیا برای لذت بردن از حیوانات عظیم‌الجثه‌ای شبیه فیل‌ها باشد. فیل‌ها حیوانات باهوش و زیرکی هستند و گاها زبان انسان‌ها را هم می‌توانند متوجه شوند. اما اگر بدون تجربه و عدم کمک گرفتن از فیلبان‌ها به آن‌ها نزدیک شویم ممکن است خطراتی برای ما داشته باشند. در ادامه با فیل‌ها و دهکده‌ی آن‌ها در پاتایا بیشتر آشنا خواهیم شد.

آشنایی با فیل‌ها

فیل‌های ماده یا مادر بچه‌هایشان را تا سه الی چهار سالگی با شیر بزرگ می‌کنند. اگر مادرشان آن‌ها را رها کند، فیل‌های ماده دیگر آن‌ها را بزرگ خواهد کرد. فیل‌ها حیوانات با احساسی هستند و حتی برای فیل‌هایی که در نزدیکی آن‌ها بمیرد، سکوت می‌کنند و با این کار فرضیه این که چاق‌ها و بزرگ جثه‌ها مهربان‌ترند را بیش از بیش ثابت می‌کنند.

دهکده فیل های پاتایا

آشنایی با دهکده‌ی فیل‌ها

فیل‌ها به کسانی که به آن‌ها غذا می‌دهند را دوست دارند. همین تجربه باعث شده تا فیل‌هایی که در جنگل‌ها با مشکل‌هایی روبه‌رو هستند را به دهکده فیل های پاتایا می‌آورند و مربی‌های فیل‌ یا فیلبان از آن‌ها نگهداری می‌کند. بدین ترتیب فیل‌ها دست‌آموز فیلبان‌ها می‌شوند و برای گردشگرانی که به این دهکده سفر می‌کنند، لحظات به یاد ماندنی برای آن‌ها می‌سازند. اما قبل از نزدیکی و دوست شدن با فیل‌ها باید به همراه فیلبان به کنار آن‌ها بروید و کارهای گفته شده توسط آن‌ها را باید انجام دهید.

زیباترین جاذبه های فراموش شده شهر شیراز

برنامه های بازدید از روستا

از هتل یا محل اقامت خود در پاتایا بیرو بیایید و برای رفتن به دهکده فیل های پاتایا آماده شوید. یک ماشین بگیرید تا شما را با ۱ ساعت رانندگی به منطقه ای که می خواهید برساند. شما باید مسیر جنوب شرقی شهر پاتایا را بروید تا به ناحیه ساتاشیپ (Sattahip) برسید.

پس از ورود به پناهگاه جنگلی و دهکده فیل های پاتایا کمی به خود فرصت بدهید تا با محیط بیشتر آشنا شوید. یک میان وعده خوشایند، همانند چای یا قهوه را در کافه تریای روستا سفارش دهید و از نوشیدن لذت ببرید. پس از آن، می توانید در مورد فیل ها یاد بگیرید که مقدمه ای برای شروع برنامه فیل سواری و در مجموع همراه شدن با این حیوان شگفت انگیز است. از دهکده فیل های پاتایا لباس های سنتی این روستا را که کارن (Karen) نام دارند بگیرید و بپوشید. عوض کردن لباس ها به لباس هایی که برای فیل ها آشنا هستند می تواند کمک خیلی خوبی در ارتباط برقرار کردن با فیل ها باشد. پس از آن به گروه فیل بان ها کمک کنید تا مکمل های غذایی طبیعی برای فیل ها آماده کنند.

دهکده فیل های پاتایا

نتیجه گیری

بازی و زندگی کردن در کنار حیوانات در حال تبدیل به واقعیت می‌باشد. اما فیل‌ها به قدری بزرگ هستند که کسی حتی فکر نگه‌داشتن آن را در خانه یا محل زندگی خود نمیکند. به بازدید از فیل های دهکده پاتایا بپردازید تا این کار غیر ممکن را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کرده باشید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها