همه چیز در مورد ساراندای مارماریس

ساراندای مارماریس

یکی از جاهایی که همه آرزو دارند در آن زندگی کنند یا حداقل چند روزی از عمرشان را در آن‌جا بگذرانند. بهشت شهر ساحلی مارماریس، ساراندای مارماریس است که در ۴۵ کیلومتری شهر و نزدیکی روستایی به نام سوگوت واقع شده است. این منطقه سحرآمیز که علاوه بر جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر از جمله ساحل دریای مدیترانه و جنگل‌های انبوه آن، می‌توان به پارک‌های آبی و بناها و یادگاری‌هایی از ۶ قرن قبل میلاد مسیح، که شما را محسور زیبایی خود خواهد کرد، آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این بهشت گمشده بیشتر آشنا شویم.

آب و هوای ساراندای

شهرمارماریس و به طبع آن ساراندای مارماریس مثل اکثر شهرها و کشورهای دارای ساحل مدیترانه آب و هوای مدیترانه‌ای دارد. یعنی تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های معتدل و مرطوب، که تنها خواسته‌ی یک شهر توریستی است. ساراندای در کل سال از نظر آب و هوایی می‌تواند میزبان گردشگران باشد، اما بهترین موقع آن از اول بهار تا آخر تابستان است.

ساراندای مارماریس

جاذبه‌های گردشگری ساراندای

جاذبه‌های گردشگری مارمایس به قدری زیاد و زیبا هستند که نمی‌شود در مورد همه آن‌ها صحبت کرد. اما به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم، با ما همراه باشید.

غواصی در ساراندای

اگر عاشق تفریحات آبی از جمله کشتی‌سواری، شنا و غواصی آن هم در هر موقع روز یا شب هستید، بدون شک ساراندای مارمایس می‌تواند شور و هیجان خاصی به سفر شما ببخشد.

اشنایی با جاذبه های گردشگری مارماریس

اسکله مارینا

یکی دیگر از جاذبه‌های شهر زیبای ترکیه ماهی گیری در آن می‌باشد. برای این کار می‌توانید از اسکله مارینا استفاده کنید.

راه های ارتباطی با ساراندای مارماریس

از طریق راه های هوایی و جاده های زمینی می توان به منطقه خوش آب و هوا و ساحلی ساراندای مارماریس رفت و آمد نمود. مسافرانی که قصد دارند از راه جاده های زمینی به ساراندای مارماریس سفر نمایند می توانند از طریق سرویس های دقیق و منظم اتوبوس رانی که در ترمینال این شهر قرار گرفته اند اقدام به عمل آورند. لازم است بدانید که این ترمینال حدود ۲ کیلومتر با مرکز شهر ساراندای مارماریس فاصله دارد.اما کسانی که راه های هوایی را برای مقصد توریستی خود یعنی ساراندای مارماریس انتخاب نموده اند می توانند از طریق فرودگاه دالامان که یک فرودگاه معتبر بین المللی نیز می باشد در جهت سفر خود اقدام به عمل آورند.

فرودگاه دالامان، با مساحتی حدود ۱۰۰ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. ساعت فعالیت  و سرویس های منظم این فرودگاه ۷:۳۰ صبح تا ۲۲ شب می باشد.

ساراندای مارماریس

نتیجه گیری

برای لذت بردن از تعطیلات خود و دوستی دوباره با طبیعت، کشتی‌سواری، غواصی، ماهی گیری و شنا می‌توانید از یک سفر هیجانی به یکی از ساحل‌های مدیترانه در کشور زیبای ترکیه لذت کافی و وافی را ببرید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها