معرفی جاذبه های گردشگری میلان

جاذبه های گردشگری میلان

شمالی‌ترین نقاط کشور چکمه، میزبان شهر استثنائی، میلان می‌باشد. بدون شک، جاذبه های گردشگری میلان، نقش بسزایی در جایگاه امروزی این شهر در جهان را دارد. جاذبه‌های این شهر تازه بازسازی شده، بسیار متنوع و حیرت انگیز است. از مراکز خرید فوق‌العاده تا قدم زدن در کوچه و خیابان‌های سنگ‌فرش شده، غذاهای بی نظیر ایتالیا از جمله اسپاگتی و پیتزا، همه و همه دست به دست هم داده تا میلان به یکی از توریستی‌ترین شهر‌های دنیا تبدیل شود. در این مقاله به بررسی جاذبه های گردشگری میلان می‌پردازیم.

بازار گالریا ویتوریو امانوئل دوم

کلیات این بازار بیشتر به بازار‌های قدیمی ایران در عصر قاجار شبیه هست، اما از لحاظ معماری و زیبایی قابل مقایسه نیست. این بازار که یکی از قدیمی‌ترین بازارهای سرپوشیده دنیا به شمار می‌رود، با گذشت زمان تنها چیزی که به میلان می‌دهد، زیبایی و طراوت می‌باشد.

جاذبه های گردشگری میلان

خانه اپرا

می‌رسیم به نوستالژیک‌ترین جاذبه گردشگری میلان، خانه اپرا، که با شش طبقه، فرش‌های قرمز و استروک‌های طلایی‌اش، خیلی از معماران دنیا را مجبور به کپی از این مجموعه کرده است. حتی یک تالار هم در ایران به سبک خانه اپرا ساخته شده است.

بهترین مراکز خرید میلان

موزه پیناکُتِ‌کا دی برِرا

هنر در ایتالیا قدمتی به طول تاریخ دارد. از طراحان بزرگی که پا بر خاک ایتالیا گذاشته‌اند، می‌توان به لئوناردو داوینچی اشاره کرد. برای دیدن اثر‌های ارزشمند این هنرمندان، به موزه پیناکُتِ‌کا دی بررا مراجعه کنید.

کانال‌های ناویلی لُم‌بادی

وجود رودخانه یا کانال در سطح شهر، بدون شک به طراوت و زیبایی آن کمک به سزایی می‌کند. یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری در میلان، قایق سواری در سطح شهر می‌باشد.

قلعه اسفورزسکو

این قلعه در قرن ۱۴ بعنوان یک دژ ساخته شده ، ساختاری که بیشتر قدرت و پرستیژ شهر را نشان می داد. در این قلعه خانواده های سلطنتی متعددی زندگی کردند که مشهورترین آنها لودویکو ایل مورو و بیاتریس دست بودند ، زوجی که این قلعه را از آثار هنری پر کردند. امروزه این قلعه نقش یک موزه هنری از آثار قدیمی را دارد که در میان آنها می توان آخرین شاهکار میکلانژ را نیز یافت.

کلیسای سانتا ماریا دل گراتزیه

این کلیسا در اواخر سالهای ۱۴۰۰ ساخته شده است ، سانتا ماریا دل گراتزیه بیشتر بخاطر تصاویر هنری که در آن وجود دارد شهرت دارد که مهم ترین آن نقاشی معروف شام آخر اثر لئوناردو داوینچی است. این کلیسا بسیار زیبا طراحی شده است و هر بیننده را جذب خود می کند. هر بار فقط ۲۵ بازدیدکننده می توانند وارد این کلیسا شوند و این شاهکار را ببینند که باید از قبل آن زمان را رزرو کرده باشند..

جاذبه های گردشگری میلان

نتیجه گیری

میلان ایتالیا یکی از شهر‌های فعال در صنعت مد می‌باشد. علاوه بر جاذبه‌های عالی در سطح شهر، تیم‌های آث‌میلان و اینتر‌میلان هم طرفداران زیادی در دنیا دارند که برای تماشای بازی‌ها این دو تیم راهی سن سیرو یا همان جوزپه ‌مه‌ آتزا می‌شوند.

منبع لست کند
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها