از خانه وحشت مک کامی چه میدانید؟

خانه وحشت مک کامی

شاید کم‌تر کسی فکر کند که با ترساندن آگاهانه مردم، می‌توان درآمد بالایی داشت. خانه وحشت مک کامی در آلابامای آمریکا، میزبان افرادی است که فکر می‌کنند شجاع و نترس هستند. مک کامی یکی از افسران بازنشته نیروی دریایی آمریکا، با ایده‌ی خانه وحشت، به یکی از ثروتمند‌ترین نیروهای نظامی آمریکا تبدیل شد. اساس کار این خانه ترساندن شما در حد مرگ، و شکنجه‌های روانی، برای باور این قضیه ترتیب داده شده‌اند. در ادامه با ترسناک‌ترین خانه توریستی دنیا بیشتر آشنا می‌شویم.

شکنجه‌ها

ورود به این خانه به راحتی نیست و شما باید فرم بلند بالایی را پر کنید و عواقب تمام اتفاقاتی که برای شما می‌افتد، به جز مرگ، را برعهده‌ی خودتان بدانید. از شکنجه‌های معروف در فرم شکنجه نامه‌های این خانه که آمده است، می‌توان به نگه داشتن در فریزر، پایین بردن سر در آب تا مرز مردن، استفاده از حشرات موذی، خوراندن غذا‌های فاسد و نامعلوم، تراش ابرو‌ها و موهای سر با حالت بسیار خشن، بستن دست و پا، خفه کردن با موی سر برای خانم‌ها و … که بیشتر آن‌ها در فضایی تاریک و با صداهای آزار دهنده خنده، که علاوه بر جسم، مغز، روح و روان شما را هم شکنجه می‌دهد.

 خانه وحشت مک کامی

 

اقامتی ترسناک در هتل زندان کاروستا

آثار خانه وحشت بر مراجعه کنندگان

خانه وحشت مک کامی به طور قطع برای کسی مناسب نیست. اما داوطلبان زیادی دارد. ترشح آدرنالین شما به بالاترین حد خود می‌سد اما ممکن است از ترس زیاد بمیرید. معمولا خیلی از کسانی که به این خانه مراجعه می‌کنند، بعدا دچار مشکلات روحی و روانی شدیدی می‌شوند، که ادامه زندگی را برای آن‌ها مشکل می‌کند.

روش کار مک کامی

بعد از پر کردن فرم، افراد به خانه هایشان می روند و مک کامی در طول هفته، با تحقیق کامل، به ترس های داوطلبانش پی میبرد تا با همین ترس ها، تور شکنجه را آغاز کند. داوطلب در روز خاصی در مکان تعیین شده توسط مک کامی، منتظر خودرویی می شود. تیم مک کامی، شکنجه را در ابتدای راه آغاز می کنند و با دزدیدن آن فرد، ترس اولیه را در وجود وی روشن می کنند. اما این اول راه است. کسی نمی داند در این خانه چه بلایی به سرش خواهد آمد.

تجربه یکی از مراجعه ‌کنندگان

امی میلیگان یکی از قربانیان خانه وحشت مک کامی ، پس از خروج از این خانه، درباره شکنجه هایی که در این خانه کشیده بود، ویدیویی در یتویوب منتشر کرد. او با بغض و ترس گفت: من نمی توانم آن چه را که در این خانه گذشت به شما نشان دهم. در یک فریزر که چند اینچ آب داشت، حبس شدم و در این اتاقک تاریک، با چشم های بسته، آب بر سرم می ریختند. بعد از مدتی موهایم را دور گردنم پیچیدند و مرا به قصد کشت، شکنجه می دادن. به آن ها نمی توانستم بگویم که نمی توانم نفس بکشم اما آن ها فقط می خندیدند و بیشتر موهایم را می کشیدند. شکنجه های بدنی این دختر، در این فیلم کاملا مشخص است.

 خانه وحشت مک کامی

نتیجه گیری

ترس یکی چیز ذاتی است و در درون همه قرار دارد. اما اگر با وجود ترس به راهتان ادامه بدهید، شجاعت را به اسم شما باید اضافه کرد. اما حضو در همچین مکانی نیاز به شجاع بودن ندارد، یعنی اصلا نیازی به رفتن نیست، چون عواقب بد یا شاید هم جبران‌ناپذیری برای شما داشته باشد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
انیمه
امتیاز :
     

فقط اقای خرچنگ اینجا بخاطر پولش دووم میاره