اقامتی ترسناک در هتل زندان کاروستا

هتل زندان کاروستا

افراد بسیار زیادی وجود دارند که عاشق هیجان‌اند و دوست دارند تا ماجراهای هیجان انگیز متفاوتی را تجربه کند در این رابطه‌ هتل‌هایی ساخته شده‌اند که یکی از آنها هتل زندان کاروستا نام دارد این هتل‌ها مناسب آن دسته از افرادی هستند که بسیار علاقه دارند که حس زندانی بودن را تجربه کنند و حتی برای یک شب هم که شده خود را یکی زندانی و هتل را یک زندان فرض کنند  شاید ما فکر کنیم که این افراد از سلامت کامل عقل برخوردار نیستند اما آنها اطمینان دارند که آنجا فقط محیطی شبیه به زندان است و یک زندان واقعی نیست و هرگاه که دلشان بخواهد می‌تونند آنجا را ترک کنند با تاریخ ما همراه باشید تا درباره اقامتی ترسناک در هتل زندان کاروستا بیشتر  بدانیم.

هتل زندان کاروستا

این زندان در شهر لیپاجا کشور لتونی واقع شده‌ است. این هتل عجیب و غریب یکی از جاذبه‌های گردشگری لیپاجا بشمار می‌آید در گذشته از این مکان به عنوان زندانی برای نازی‌ها استفاده می‌شده، اما بنا به دلایلی این زندان تعطیل شد و پس از چندسال به عنوان یکی از عجیب‌ترین هتل‌های لیپاجا از آن استفاده شد اما شرایطی که این هتل داشت با شرایط یک هتل معمولی متفاوت است در آنجا با افراد همانند یک زندانی برخورد می‌شود و شرایط آنجا کاملا مشابه یک زندان واقعی است.

مجازات برای مسافران هتل زندان

پیش از که شما وارد زندان شوید، توافقنامه‌ای را باید امضا کنید که در آن اجازه برخورد فیزیکی نگهبانان در صورت انجام تخلف از سوی شما، داده می‌شود. اگر در هتل زندان کاروستا، نافرمانی کنید و یا با نگهبانان بد رفتار کنید، مجازات می‌شوید.

شگفت انگیزترین هتل های دنیا

هتل کاروستا، هتل جن زده

در این زندان صدها نفر از متصدیان لتونی به زندان انفرادی افتاده‌اند و برخی از آنها در این مکان ترسناک کشته شده‌اند. از آنجایی که این زندان‌ها تاریک و خوفناک‌اند، افسانه‌های عجیبی درباره آن ذکر شده است. برخی می‌گویند که روح افرادی که در اینجا کشته شده‌اند هنوز در دیوارهای داخلی زندان وجود دارد و اگر یک شمع را روشن کنید، ممکن است مجرمی را ببینید که متعلق به دوران‌های گذشته است.

هتل زندان کاروستا

نتیجه گیری

هتل زندان کاروستا یکی از متفاوت‌ترین زندان‌هایی است که در جهان وجود دارد این مکان یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به تمایل به کار‌های هیجان انگیزی دارند. و دوست دارند برای یکبار هم که شده حس یک زندانی بودن را تجربه کنند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها