شگفت انگیزترین‌ هتل های دنیا

شگفت انگیزترین‌ هتل های دنیا

در دنیا هتل‌های عجیب زیادی وجود دارد که حتما ساخت آن‌ها از فکر خلاق یک انسان نشأت گرفته است. هتل‌هایی در عمق دریا، هتل‌هایی بر روی درختان، بر فراز آسمان، هتلی در دل صخره و بسیاری دیگر. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با شگفت‌انگیزترین‌ هتل‌های دنیا بیشتر آشنا کنیم. از جمله شگفت انگیزترین‌ هتل های دنیا می‎توان به هتل لادرا ریزوت، هتل کنراد مالدیو، هتل جوکاسجاروی سوئد، هتل مانتا ریزورت، هتل مونتانا مجیکا لادج شیلی اشاره کرد.

هتل لادرا ریزوت

این هتل فوق‌العاده واقع در قاره آمریکای جنوبی در شمال کشور ونزوئلا یکی از شگفت‌انگیزترین‌ هتل‌های دنیا است که امکاناتی مثل استخر کودکان و بزرگسالان، جکوزی، استخر روباز، بارنوشیدنی و رستوران را دارا می‎باشد. از بزرگترین امتیازات این هتل موقعیت مکانی آن است  که منظره رویایی‌ای را به نمایش گذاشته که لذت سفر را برای میهمانان این هتل دو چندان می‎کند. قیمت اتاق‌های این هتل بسته به زمان اجاره و نوع اتاق از ۳۲۰ دلار شروع می‎شود.

شگفت انگیزترین‌ هتل های دنیا

 هتل کنراد مالدیو

اسکان در دل اقیانوس تجربه‎ی بی‎نظیری برای هرکسی می‎تواند باشد که این هتل مختص به همین ساخته شده است، این هتل در جزیره‌ی Rangali واقع شده است. می‎توانید از ساحل مرجانی زیبای آن لذت ببرید و در آب‌های زلال آن غواصی کنید. این هتل دارای ۸ رستوران و ۴ بارنوشیدنی است که حتی یکی از رستوران‌های آن در دل اقیانوس با دیوار و سقف شیشه‌ای ساخته شده است. قیمت اتاق‌های آن بسته به نوع آنها و زمان اجاره از ۴۴۰ دلار شروع می‎شود. اکثر اتاق‌های این هتل داخل اقیانوس بنا شده‌اند که باعث شده نسبت به هتل‌های دیگر منحصر به فرد باشند.

معروف ترین شهرهای ترکیه

هتل جوکاسجاروی سوئد

هتل شگفت انگیز دیگر از یخ ساخته شده است حتی میز شام و تخت خوابتان! غیر از یخ هیچ چیز دیگری در این هتل مشاهده نمیکنید و جزء عجیب‌ترین هتل‌های جهان محسوب می شود. البته این هتل از ۲ قسمت تشکیل شده است که قسمت بعدی آن  سرزمین یخی نیست و یک هتل معمولی می‌باشد.

هتل مانتا ریزورت

این هتل در جزیره پمبا در زنگبار تانزانیا قرار دارد که با اقامت در این هتل، تجربه‌ای شگفت انگیز در زیر دریا خواهید داشت. البته این هتل شگفت انگیز تعدادی از اتاق‌های این هتل قابلیت این را دارند که در زیر دریا باشند و این اتاق‌ها را در فاصله ۲۵۰ متری سواحل اقیانوس هند قرار دارد و تا امروز سلبریتی‌های زیادی از دنیا در این هتل اقامت گزیده‌اند. اجاره هر شب اقامت در این اتاق‌ها ۱۵۰۰ دلار می باشد.

شگفت انگیزترین‌ هتل های دنیا

هتل مونتانا مجیکا لادج شیلی

هتل الهام گرفته از کوه آتشفشان می باشد با این تفاوت که از بالای هتل طی زمان‌های خاص آب فوران می‌کند و روی کل هتل ریخته می‌شود. اگر طبیعت دوست هستید به این هتل بروید چراکه از نزدیک‌ترین فرودگاه ۲ ساعت فاصله دارد. ولی اقامت در این هتل تجربه بسیار جالبی برای شما خواهد بود. تفریحات در این هتل کوه نوردی، رافتینگ، اسب سواری، زمین گلف، زیپ لاین و … می‌باشد. اجاره هرشب اتاق حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار می‌باشد.

منبع ابر و باد گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها