با زیباترین مراکز خرید تفلیس آشنا شوید!

مراکز خرید تفلیس

تفلیس یکی از محبوب‌ترین شهرهای گرجستان است که امروزه به عنوان پایتخت این کشور شناخته می‌شود در این شهر زیبا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری زیادی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم  به سراغ مراکز خرید آن بروید این شهر بهترین مراکز خرید دنیا را در خود جای داده است مراکزی شیک و مجلل که می‌توانید کالا و سوغاتی‌های ایده آلتان را در آنجا پیدا کنید  اگر قصد سفر به شهر زیبای تفلیس را دارید با تاریخ ما همراه باشید و  با بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید تفلیس آشنا شوید.

تفلیس مال

تفلیس مال یکی از معروف‌ترین مراکز خرید این شهر است که طرفداران زیادی در بین مردم کشور گرجستان دارد. اما متاسفانه چندسال پیش کل ساختمان دچار صانحه‌ی آتش سوزی شد که در نهایت این اتفاق به خرابی و ریزش کل ساختمان ختم شد. اما خیلی سریع تفلیس ما مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و مشغول ارائه‌ی کالا و خدمات به مشتریانش شد. این مجتمع بزرگ دارای ۱۰۸ مغازه است که در آن معروف‌ترین برندهای دنیا بفروش می‌رسد همچنین دارای تعدادی کافه و رستوران است که مشتریان می‌توانند با سرو یک چایی یا قهوه خستگی خود را بیرون کنند.

مراکز خرید تفلیس

ماجراجویی در خیابان های پر پیچ و خم تفلیس

مرکز خرید مگالین

مرکز خرید مگالین به صورت عمده و تخصصی برای فروش لوازم خانگی است اما در این مرکز خرید، محصولاتی چون لباس، عطر، کفش، سوغاتی و کتاب نیز به فروش می رسد. همچنین در مگالین یک بانک، صرافی و پارکینگ نیز وجود دارد.

مرکز خرید اوراسیا

مرکز خرید اوراسیا، یکی دیگر از مراکز خرید‌ تفلیس است، مجتمعی ۵ طبقه و مدرن که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. این مجموعه ۷۴۰۰ متر مربع وسعت دارد و در آن بیش از صد مغازه فشن و لباس با برندهای معروف دنیا وجود دارد. در این مرکز حرید علاوه بر مغازه، بخش تفریحی نیز دیده می شود.

تفلیس سنترال

مرکز خرید تفلیس سنترال در ووکزالی قرار دارد که به راحتی با اتوبوس های خط ۴۹ یا مترو می توانید خود را به آن جا برسانید. در این مرکز خرید طیف متنوعی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم دیجیتال، انواع رستوران و کافه و یک هایپرمارکت به چشم می خورد.

مراکز خرید تفلیس

نتیجه گیری

در طی این مطلبی که برای شما عزیزان آماده کردیم به معرفی معروف‌ترین و بهترین مرکزهای خرید در تفلیس پرداختیم این شهر مراکز خرید متنوع و متعدد بسیار زیادی دارد اگر به دنبال معروف‌ترین و اصیل‌ترین برندهای دنیا هستید به کشور گرجستان بروید و حتما به شهر تفلیس سری بزنید و کالا‌های مدنظرتان را با مرغوب‌ترین کیفیت تهیه کنید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها