گران ترین کشتی های تفریحی دنیا

گران ترین کشتی های تفریحی دنیا

سفرهای دریایی با کشتی یکی از لذت بخش‎ترین سفرهایی است که می‎توانید آن را تجربه کنید. تجربه ایستادن روی عرشه‎ی کشتی و نگاه به آبی بیکران دریا هر انسانی را مجذوب زیبایی خود می‎کند. کشتی‎های تفریحی به آخرین فناوری روز دنیا مجهز هستند؛ در این کشتی‎های غول پیکر تمام امکاناتی که فکر می‎کنید پیدا می‎کنید. بعضی از این کشتی‎های تفریحی حتی از لوکس‎ترین هتل‎های ۵ ستاره نیز مجهزترند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با گران ترین کشتی های تفریحی دنیا آشنا کنیم.

گران ترین کشتی های تفریحی دنیا

کشتی تفریحی خیابان‎های موناکو

این کشتی تفریحی که یکی از گران ترین کشتی های تفریحی دنیا است قیمتی حدود ۱ میلیارد دلار دارد. این کشتی که هنوز ساخت آن هنوز به اتمام نرسیده طراحی خاصی خلاف طراحی‎های سنتی دارد و دارای تمام امکانات مورد نیاز برای سفر در دریای آزاد را دارد. از جمله امکانات این کشتی غول پیکر می‎توان به ساحل اختصاصی، دریاچه مصنوعی، عرشه کشتی با طراحی فوق العاده بی‎نظیر، زمین تنیس، استخرف کافه و … اشاره کرد. این کشتی بخ گونه‎ای طراحی شده است که در طبقه زیرین این کشتی شما می‎توانید اعماق اقیانوس را به خوبی تماشا کنید.

کشتی تفریحی دبی

این کشتی تفریحی با هزینه حدودی ۳۵۰ میلیون دلار یکی از گران ترین کشتی های تفریحی دنیا است که با نام‎های مختلفی شناخته می‎شده است. در ابتدا شاهزاده بروئنی دستور ساخت این کشتی را با نام ستاره طلایی داد اما در ادامه هزینه‎‏‎های تکمیل پروژه را شیخ محمد پرداخت و آن را خریداری کرد. در حال حاضر، این کشتی متعلق به شیخ دبی است و دبی نام گرفته است. مهمان‌هایی که با این کشتی به خارج از کشور سفر می‌کنند می‌توانند از امکانات منحصر به فرد این کشتی لذت فراوانی ببرند. امکانات این کشتی شامل استخر شنا، آب گرم، راه ‌پله شیشه‌ای و سکوی فرود بالگرد است. کشتی تفریحی دبی همانند شهری لوکس در آب شناور است که قابلیت میزبانی از ۱۱۵ نفر را روی عرشه دارد.

گران ترین کشتی های تفریحی دنیا

کشتی سودا تور استانبول

کشتی آل سعید 

این کشتی با توجه به نام صاحب آن سلطان قابوس بن سعید آل سعید که اهل عمان است، آل سعید نام‌گذاری شده است. کشتی آل سعید در زمان ساخت دومین کشتی بزرگ دنیا محسوب می‌شد و ساخت آن حدود ۳۰۰ میلیون دلار هزینه برده است و ساختار آن از جنس آلومینیوم فوق‌العاده است. تعداد خدمه این کشتی ۱۵۴ نفر هستند و جز خدمه، ظرفیت میزبانی از ۷۰ نفر مهمان را نیز دارد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها