گران ترین جزایر خصوصی دنیا

گران ترین جزایر خصوصی دنیا

در کنار جزایری که برای عموم آزاد هستند جزایری هستند که دارای مالک هستند و برای عموم آزاد نیستند به اصطلاح به آن‎ها جزایر خصوصی گفته می‎شود. جزایر خصوصی متعلق به افراد ثروتمند و مشهور هستند و معمولا هزینه بسیاری برای این جزیره‎های زیبا می‎شود. در این مقاله قصد داریم شما را با گران ترین جزایر خصوصی دنیا آشنا کنیم.

جزیره چارلز

این جزیره زیبا که در باهاما قرار دارد به دبی کوچک معروف است و از لحاظ امکانات رفاهی بسیار توسعه یافته است. بازدید از این جزیره برای عموم آزاد نیست و تحت مالکیت شخص خاصی می‎باشد. این جزیره که یک از گران ترین جزایر خصوصی دنیا است در بازار جهانی ارزشی بالغ بر ۳۹ میلیون دلار دارد. این جزیره از امکاناتی نظیر آب، برق و تلفون برخوردار است.

گران ترین جزایر خصوصی دنیا

جزیره موتو تانه

این جزیره کوچک و زیبا که در فرانسه واقع شده است دارای فضای داخلی جذابی است که توسط طراح معروف فرانسوی طراحی شده است. این جزیره ظریت پذیرش ۲۰ نفر را دارد. دمای هوای جزیره بین ۷۳ تا ۸۰ درجه فارنهایت است. ارزش این جزیره در بازارهای جهانی ۴۰ میلیون دلار اعلام شده است.

سفر به جزایر پرنس در استانبول

جزیره هانس لولیک

این جزیره کوچک و زیبا در ایالت متحده قرار دارد که به خاطر داشتن آب و هوای بی نظیر خود یکی از بهترین مقاصد گردشگری محسوب می‎شود. این جزیره زیبا در نزدیکی جزایر ویرجین قرار دارد. سواحل این جزیره دارای ماسه سفید است که ناظران را مبهوت زیبایی خود می‎کند. این جزیره ی زیبا در بازار جهانی تقریبا ۴۵میلیون دلار ارزش گذاری شده است اما مطمئن باشید زیبایی های آن را نمی توان با پول قیمت گذاری کرد.

جزیره کی چاپل

کی چاپل جزیره ایی زیبا و کوچک است که در بلیز واقع شده است. این جزیره از یک سو به شهر مرکزی بلیز و از سوی دیگر به شهر کی نزدیک است. بلیز جزیره و مقصدی منحصر به فرد برای گذراندن تعطیلات خصوصی افراد مشهور می باشد. این جزیره همچون بهشتی زیبا و آرامش بخش است که دارای ۸ ویلا و ۱۱ خانه کوچک مشرف به ساحل می باشد. همچنین یک باشگاه گلف وچندین رستوران مختلف، جهت سرگرمی و تفریح برای گردشگران مهیا شده است. ارزش این جزیره کوچک ۶۵ میلیون دلار است.

گران ترین جزایر خصوصی دنیا

جزیره جیمس

جیمز جزیره ایی کوچک وزیبا است که در خلیج کانادا واقع شده است و به راحتی می توان با استفاده از هواپیمای خصوصی به آنجا رفت. ازاین جزیره بسیار زیبا به عنوان شاهکار تمام جزایر جهان یاد می شود. جیمس ۶ خانه دارد که جهت اسکان مهمان طراحی شده است. همچنین استخر،اسکله خصوصی وبسیاری امکانات دیگر در این جزیره برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده است.ارزش این سرزمین در بازار جهانی تقریبا ۷۵.۱ میلیون دلار تخمین زده شده است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها