جاذبه های گردشگری وارنا

جاذبه های گردشگری وارنا

شهر وارنا یکی از شهرهای کشور بلغارستان است که از لحاظ بزرگی در رتبه سوم نسبت به سایر شهرهای این کشور قرار می‎گیرد. این شر زیبا که از سالیان دور مرکز تجاری، اقتصادی و فرهنگی بوده در خلیج وارنا قرار دارد. سواحل زیبای این شهر زیبا یکی از جاذبه‎های گردشگری وارنا است که روح هر ناظری را نوازش می‎کند. در این مقاله قصد داریم بهترین جاذبه های گردشگری وارنا را به طور مختصر به شما توضیح بدهیم تا اگر سفری به این شهر زیبا داشتید از جذابه‎های دیدنی آن غافل نمانید. از جمله جاذبه های گردشگری وارنا می‎توان به باغ دریایی، جنگل سنگی، پارک آبی آکوا پلیس و … اشاره کرد.

باغ دریایی

شهر وارنا از اواخر بهار تا اواسط پاییز میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. باغ دریایی برخللاف سایر نقاط وارنا آب و هوایی خنک دارد که تجربه دلپذیری برای شما به ارمغان می‎آورد.این پارک زیبا و مشهور در امتداد دریا قرار گرفته و برای عموم آزاد است. در این پارک زیبا مناظر دیدنی فراوانی وجود دارد که از میان آن‎ها می‎توان به پل چوبی اشاره کرد که بر اساس باور بومیان این شهر این پل وسیله رسیدن به آرزوها است. در این باغ زیبا موزه باغ و آکواریم نیز وجود دارد.

جاذبه های گردشگری وارنا

جنگل سنگی

اینت منطقه جادویی می‎تواند تجربه متفاوتی برای شما به ارمغان بیاورد. جنگل سنگی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری وارنا است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‎کند. جنگل سنگی بیرون از شهر قرار دارد و تورهای مختلفی برای بازدید از این منطقه برگزار می شود. وقتی به این منطقه می رسیدید کاملا متوجه می شوید که چرا به آن نام جنگل سنگی را داده اند! تا چشم کار می کند ستون های سنگی از دل خاک بیرون آمده اند و در کنار هم یک جنگل سنگی را ایجاد کرده اند. طبق افسانه ها یک غول بزرگ این ستون های سنگی را با چکش داخل زمین فرو کرده است. البته علت علمی پیدایش این جنگل سنگی عجیب هنوز مشخص نشده است.

بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت با خانواده

پارک آبی آکوا پلیس

همان طور که گفتیم شهر وارنا مقصدی ایده آل برای تفریحات آبی است، بنابراین جای تعجب نیست که یکی از بهترین پارک های آبی منطقه نیز در این شهر وجود داشته باشد. اگر به پارک گلدن سندز رفتید می توانید در کنار بازدید از غار و طبیعت اطراف، سری به پارک آبی آکواپلیس نیز بزنید.

جاذبه های گردشگری وارنا

این پارک به ادعای مسئولان زیباترین پارک آبی در اروپای شرقی است و در آن می توانید تفریحات آبی فوق العاده ای تجربه کنید. به ویژه اگر همراه با خانواده و کودکانتان به وارنا سفر کرده اید با مراجعه به این پارک آبی می توانید یک روز مفرح و هیجان انگیز را در کنار خانواده تان تجربه کنید. پارک آبی آکواپولیس به ویژه در فصل تابستان یکی از بهترین و هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری وارنا محسوب می شود.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها