بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت با خانواده

بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت با خانواده

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت با خانواده آشنا سازیم. بر اساس تحقیقات انجام شده از حدود بیست و شش هزار نفر لیست کاملی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت درست شده که در سایت hsbc  می‎توانید این تحقیق را مشاهده کنید. بر اساس این تحقیق بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت با خانواده سنگاپور، نیوزیلند، کانادا، جمهوری چک، سویس، نروژ، اتریش، سوئد، بحرین و آلمان هستند. در ادامه به توضیح بهترین کشور جهانی برای خانواده‎ها یعنی سوئد می‎پردازیم.

مهاجرت با خانواده

رفاه خانواده

طبق تحقیقات صورت گرفته کشور سوئد دارای بالاترین سطح کیفیت زندگی و بیش‎ترین .ضع سلامت و رفاه خانواده‎ها و کودکان بوده است. در تحقیقات انجام شده از مهاجرین کشورهای مختلف سوئد برای دومین بار توانست مقام بهترین کشور برای کودکان را به خود اخصاص دهد. خانواده‎هایی که به سوئد مهاجرت کرده‎اند بر این باورند که با مهاجرت به این کشور سطح کیفیت زندگی فرزندانشان افزایش چشمگیری داشته است. حدود سه چهارم خانواده‎هایی که به سوئد مهاجرت کرده‎اند بر این باورند که رسیدگی به کودکانشان در این کشور نسبت به کشوری که در آن ساکن بودند بهتر است؛ این آمار برای کشورهای دیگر نزدیک به ۶۰ درصد است.سوئد از لحاظ امکانات متعدد و خدمات اجتماعی که برای خانواده‎ها و کودکان در نظر گرفته جزء  برترین کشورها به حساب می‎آید. در زمینه تحصیل له کودکان سنگاپور، جمهوری چک و روسیه در مقام‎های بالاتری نسبت به سوئد قرار دارند.

کیفیت زندگی

براساس این تحقیق، نیوزیلند و اسپانیا از لحاظ کیفیت زندگی و فرهنگ در جامعه رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده‌اند. ۵۹ درصد از مهاجرانی که به نیوزیلند نقل مکان کرده‌اند، دلیل اصلی خود را همین کیفیت بهتر زندگی می‌دانند. حدود سه‌چهارم از مهاجرین به اسپانیا اعلام کرده اند که از کاوش فرهنگی محلی و غرق شدن در آن لذت می‌برند. این عدد نسبت به میانگین جهانی (۶۱ درصد) بسیار بهتر است.

مهاجرت با خانواده

پذیرفتن مهاجرین

وقتی درمورد احساس خانه بودن در کشور مقصد صحبت می‌شود، کانادا برای چندمین بار رتبه‌ی اول را به خود اختصاص می‌دهد. بیش از دوسوم مهاجرین معتقد بودند که فضای کانادا از کشور خودشان دوستانه‌تر بوده است.

بهترین مکان های جهان برای دیدن شفق قطبی

درآمد

با این‌که سویس، سوئد و نیوزیلند در بخش‌های اقتصادی، تجربه‌ی زندگی و خانواده اول شدند، اما سنگاپور رتبه‌ی اول را در بخش میزان درآمد مهاجرین به خود اختصاص داد. حدود دوسوم از مهاجرین در سنگاپور درآمد بیش‌تری نسبت به کشور خودشان به دست می‌آورند. بریتانیا در این جدول به مقام بیست‌ودوم رسید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها