مراکز خرید ازمیر

مراکز خرید ازمیر

ازمیر ترکیه یکی از مقاصد گردشگری به خصوص برای ایرانیان است. یکی از بخش‎های جدایی ناپذیر سفر، خرید کردن است. خرید کردن علاوه بر اینکه لذت بخش است شما را با مردم کشورهای مختلف آشنا می‎کند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مراکز خرید ازمیر را به شما معرفی کنیم تا با اطلاعات بیشتری به خرید بروید. از مراکز خرید ازمیر می‎توان به مرکز خرید آگوارا، مرکز خرید کیپا، مرکز خرید مدیا مارکت و … اشاره کرد.

مراکز خرید ازمیر

 

مرکز خرید آگوارا

این مرکز خرید یکی از محبوب‎ترین مراکز خرید ازمیر است که دارای فضای سر باز و سر پوشیده است. از پوشاک تا زیورالات و هر چیزی که فکر کنید را در این مرکز خرید می‎توانید پیدا کنید. این مرکز خرید بزرگ علاوه بر فروشگاه‎های مختلف، دارای امکانات تفریحی فراوانی است. در این مرکز خرید بزرگ ۱۷۸ برند بین المللی مشغول به فعالیت هستند. مرکز خرید آگوارا دارای رستوران‎، کافی شاپ و محل بازی کودک نیز است. این مرکز خرید می‎تواند تجربه ای به یاد ماندنی از سفر برای شما به ارمغان بیاورد.

مراکز خرید ازمیر

مرکز خرید کیپا

در این مرکز خرید بزرگ برندهای مشهور ترکیه و بین الملی مشغول به فعالیت هستند. در این مرکز خرید بزرگ طبقه خاصی به رستوران‎ها اختصاص شده است و همچینین این مرکز خرید دارای باشگاه ورزشی نیز است. این مرکز خرید بزرگ امکانات تفریحی همچون سینما را نیز دارد.

با زیباترین مراکز خرید تفلیس آشنا شوید

مدیا مارکت

در این مرکز خرید بزرگ همان‎طور که از نام آن مشخص است کالای دیجیتال به فروش می‎رسد.  در این فروشگاه هر کالای دیجیتال و لوازم الکترونیکی که نیاز داشته باشید از بهترین برندها عرضه می‌شود، از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا کامپیوتر، گوشی و پخش‌کننده‌ی موسیقی.

مرکز خرید Palmiye

مرکز خرید Palmiye مجموعه‌ای متشکل از چندین فروشگاه است که لباس، کیف و کفش، زیورآلات، سوغات، فرش و محصولات مشابه را عرضه می‌کنند. به غیر از فروشگاه، تعدادی و کافه و رستوران نیز در این مرکز وجود دارد. در این مجموعه یک درمانگاه برای بیماران سرپایی و سالن سینما نیز در نظر گرفته شده است تا نیازهای مختلف خریداران را پوشش دهد.

 اوت لت Selway

اوت لت Selway میزبان برندهای مشهور دنیا است و تخفیف‌های دائمی دارد. این مجموعه به غیر از فروشگاه، یک فودکورت هم دارد و دو بخش این مجموعه که در دو طرف بزرگ‌راه قرار گرفته‌اند با پل‌هایی به هم متصل شده‌اند. تنوع محصولات این اوت‌لت، قابل‌توجه است.

پوشاک کودکان، بانوان و آقایان، اکسسوری و عینک از برندهای مشهور دنیا، لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، سوپرمارکت، کیف و کفش و لوازم منزل و ابزار آشپزخانه، اسباب‌بازی و وسایل تفریحی از دیگر فروشگاه‌ها و خدمات این مجموعه است که تقریبا به همه‌ی نیازهای خریداران پاسخ می‌دهد. این مرکز خرید در فاصله‌ی کمی از فرودگاه و مرکز اکسپو قرار دارد و دسترسی به آن راحت است.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها