معرفی بهترین غذاهای اماراتی

معرفی غذاهای اماراتی

در این مطلب که برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم به معرفی برخی از بهترین غذاهای اماراتی پرداخته‌ایم. غذا‌هایی که حتما باید در طول سفری که به کشور‌های عربی دارید طعم لذیذ آن‌ها را امتحان کنید. همچنین قیمت‌ بصرفه و ارزان غذاهای دبی یکی از ویژگی‌های بارز آن‌هاست که خیلی ها را وادار به خرید آن‌ها میکند. با تاریخ ما همراه باشید تا با لذیذ‌ترین غذا‌های عربی که در طول مطلب به آن پرداخته می‌شود آشنا شوید.

قوزی

طعم بی نظیرقوزی قابل وصف نیست. این غذای لذیذ خواهان زیادی در تمامی نقاط کشور‌های عربی دارد قوزی خوشمزه‌ ما از ترکیب فوق العاده‌ی  گوشت بره کبابی، برنج زعفرانی، عصاره‌ی سبزیجات معطر، اجیل خرد شده و … به دست می‌آید. تاریخ ما به شما پیشنهاد می‌کند حتی برای یک‌بار هم که شده این غذی خوش عطر و طعم را امتحان کنید.

غذاهای اماراتی

ماندی

ماندی یکی  از پرطرفدار‌ترین غذا‌ های امارتی است. این غذای سنتی از برنج و مقدار زیادی گوشت تازه تهیه می‌شود ماندی در دو نوع متفاوت از هم که با نام‌های مادبی و مدفون شناخته می‌شود طبخ می‌شود. در کنار این غذا از گوجه فرنگی نیز استفاده می‌شود که باعث لذیذ‌تر شدن آن می‌شود.

شاورما

شاورما یکی از متداول‌ترین و خوشمزه‌ترین غذا های اماراتی است . این غذای خوشمزه در کشور‌های عربی، ترکیه و همچنین ایران شتاخته شده است. شاورما در نوع‌های مختلف از مرغ و گوشت تهیه می‌گردد. گوشت شاورما را با روتی سنتی عربی(نوعی نان)، به همراه سبزیجات و سس‌های مختلف سرو می‌کنند.

معروف ترین رستوران های تهران

کنافه

کنافه دسری عربی است که از رشته‌ی مخصوص، دوغ کنافه، پنیر، روغن و شیره تهیه می‌گردد. یکی از ساده‌ترین و خوشمزه‌ترین دسر‌ها کنافه می‌باشد اما برای اینکه به بهترین شکل ممکن درآید باید مراحل پخت آن را به درستی انجام دهند. ترکیبی از پنیر داغ و شیره‌ی شکر بر روی کنافه ریخته می‌شود و این دسر را شیرین و طعم دار می‌کند. اگر به دبی سفر کردید حتما این دسر را انتحان کنید. مطمئنا از خوردن آن لذت بسیار زیادی خواهید برد.

غذاهای اماراتی

نتیجه گیری

غذاهای متنوع و خوش پخت عربی ما را وادار به تهیه‌ی مطالبی راجع به این غذا‌ها کرده است که چشیدن آنها خالی از لطف نیست. غذا‌های عربی از انواع و اقسام بسیار زیادی برخوردار هستند که در این مقاله تنها به تعداد اندکی از آنها پرداختیم. و در آخر این نکته را به خاطر بسپارید که شما می‌توانید لذیذ‌ترین و مشهور‌ترین غذا‌های دنیا را در کشورهای عربی از جمله امارت پیدا کنید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها