معروف ترین رستوران های تهران (قسمت سوم)

معروف ترین رستوران های تهران

معروف ترین رستوران های تهران یک سری مقاله است که به شما در انتخاب بهترین رستوران در کلان‌شهر تهران کمک می‌کند. در آخرین بخش این سری مقالات به رستوران خونه می‌پردازیم.

قبل از شروع گفتن از این رستوران می‌خواهم قولی به شما بدهم. اگر یک بارهم به این رستوران بروید؛ برای همیشه مشتری آن خواهید شد! رستوران خونه همان‌طور که از نامش هم پیداست تلاش می‌کند یک خانه برایتان باشد. این رستوران دارای فضایی بسیار گرم و صمیمی است. فضایی که آدم را یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها می‌اندازد.

معروف ترین رستوران های تهران

رستوران خونه 

در این رستوران خبری از سرامیک نیست بلکه کف زمین را با فرش‌های قدیمی پوشانده‌اند. وقتی سر میز غذا می‌روید؛ میز را آن قدر شبیه به مادرتان چیده‌اند که انگار خود او آن فضا را ساخته است. سرو غذا هم درون بشقاب‌های گل‌سرخی و قدیمی است.

از بحث فضای رستوران که بگذریم؛ کیفیت آن نیز جای بحث بسیاری دارد. در این رستوران غذاهای محلی پخته می‌شوند. باید بگوییم غذاهای محلی با کفیتی که فکرش را نمی‌کنید پخته خواهد شد. در واقع این رستوران به دلیل کیفیت بالا و فضایی که دارد در میان مردم محلی تهران نیز از شهرت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. جالب است بدانید تمامی دستور پخت های این رستوران از مامان شهین و بدری جون گرفته می‌شود.

تفریحات هیجان انگیز تهران

این رستوران زیبا که متعلق به سام درخشانی، بازیگر نام‌آشنای ایرانی است به سبک و سیاق خانه‌های شمال کشور ساخته و تزئین شده است شده است و همه چیز شما را به یاد خانه‌های قدیمی و تروتمیز مادر و مادربزرگ می‌اندازد.

همه چیز در این خانه آبی‌رنگ شما حس قوی خانه مادری را زنده می‌کند؛ از تزئینات روی میز و تابلو و پرده و فرش روی زمین گرفته تا میز و صندلی‌های داخل کلبه.

معروف ترین رستوران های تهران

میزها اکثراً دو تا چهار نفرِ هستند و به غیر از این میزها در یک سالن مخصوص که سالن VIP است میز بزرگی برای میهمانی‌های خانوادگی تدارک دیده شده است. این سالن مکان خوبی برای برگزاری میهمانی‌های خانوادگی و دوستانه است. در تمام قسمت‌های خونه می‌توان سنتی بودن رو حس کرد. به همین دلیل خونه علاوه بر مشتریان گذری، مشتریانی که پای ثابت و علاقه‌مند به غذاهای خانگی در محیط سنتی هستند هم دارد.

خونه در روزای پنج شنبه و جمعه هم صبحانه سرو می کند که منوی صبحانه هم محدود است و هر هفته تغییر می کند.

منبع فیدیلیو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها