معرفی غذاهای عجیب و غریب آسیای شرقی

معرفی غذاهای عجیب و غریب آسیای شرقی

درآسیا شرقی شما افراد زیادی را می‌بینید که به خوردن غذا‌های که حتی تصورش برای شما ناخوشایند وحتی چندش آور است علاقه‌ی بسیار زیادی دارند. اما در دهه‌های اخیر آن ها غذا‌هایی را طبخ می‌کنند که حتی افرادی که به خوردن چنین غذا‌هایی علاقه دارند را با چالش بزرگی رو به رو خواهند کرد. با ما همراه باشید تا با غذاهای عجیب و غریب آسیای شرقی آشنا شوید.

غذاهای عجیب و غریب آسیای شرقی

ملخ‌های سرخ شده

شما در تایلند می‌توانید به راحتی مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که جانداران و بندپایانی مانند ملخ، سوسک، مورچه، زنبور، پشه و… را برای فروش گذاشته‌اند را ببینید. که رستوران‌ها و غذافروشی ها چنین جانوانی را از این مکان‌ها تهیه می‌کنند و با آن‌ها غذا‌های مختلفی طبخ می‌کنند. برای مثال آن‌ها ملخ‌های بسیاری را در روغن‌های فراوان سرخ می‌کنند و مقدار قابل توجهی به آن پودر چیلی (برای ترد شدن بیشتر) اضافه می‌کنند. هنگامی که افراد در حال خوردن این ملخ‌ها هستند شما به آسانی می‌توانید صدای خرچ خرچ ملخ‌های سرخ شده را در زیر دندانشان بشنوید.

گوشت سگ و گربه در چین

یکی دیگر از غذا‌ های عجیب و غریب آسیای شرقی انواع سوپ، کباب و دیگر غذاهایی هستند که با گوشت سگ و گربه درست می‌شوند. چینی‌ها به خوردن گوشت سگ و گربه علاقه‌ی ذاتی و باور نکردنی دارند و به روش‌های مختلفی که رایج‌ترین آن‌ها بخار پز کردن است این گوشت‌ها را می‌خورند. جالب است بدانید  در این کشور بیش از ده‌ها کشتارگاه سگ  و گربه وجود دارد.

سوپ لاک پشت سنگاپور

این سوپ یکی دیگر از غذا‌هایی است که نام آن در لیست غذا های عجیب و غریب آسیای شرقی به چشم می‌خورد. اگر چه نسل لاک پشت‌ها نزدیک به منقرض شدن هستند اما در سنگاپور لاک پشت‌ها با گیاهان چینی پخت می‌شوند و به نوعی سوپ که در سنگاپور خواهان زیادی دارد تبدیل می‌شود. چینی‌ها معتقداند لاک پشت‌ها بسیار خوشمزه بود و برای سلامتی عالی هستند. با وجود فوایدی که افراد سنتی برای سوپ لاک پشت گفته‌اند، سنگاپوری‌های مدرن بخاطر طعم گیاهان و حالتی که این سوپ در زیر دندان‌ها ایجاد می‌کند عاشق آن شده اند.

ایزومانوک

ایزومانوک یکی از غذا‌های محبوب و ملی  فیلیپینی‌ها است. این غذای عجیب و غریب آسیای شرقی از به سیخ کشیده شدن روده‌های مرغ به دست می‌آید . و پس از این که این روده‌ها کاملا بر روی آتش کباب شدند آن را همراه با سس‌های تند و شیرینی می‌خورند.

غذاهای عجیب و غریب آسیای شرقی

آشنایی با رستوران نایب وزرا

نتیجه گیری

می‌توان گفت غذا های عجیب و غریب آسیای شرقی یکی از ناخوشایند‌ترین غذا‌هایی هستند که در دنیا وجود دارد و خوردن آن‌ها اصلا توصیه نمیشود چرا که در به علت وجود برخی میکروب‌ها و ویروس‌ها در داخل بدن‌ این جانوان به آسانی سلامت اشخاص در معرض خطر جدی قرار خواهد گرفت.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها