معرفی غذاهای فیلیپینی

غذاهای فیلیپینی

آشپزی یکی از هنرهای بارز هر کشوری است که به نحوی نشان از آداب و رسوم آن کشور دارد. امروز می‌خواهیم راجع به غذا های فیلیپینی صحبت کنیم پس بیایید با هم  به کشور فیلیپین سفر کنیم و در رابطه با بهترین غذاهای فیلیپینی بحثی با هم داشته باشیم.

آشپزی فیلیپینی به عنوان یکی از معروف ترین و حرفه‌ای ترین آشپزی‌ها در دنیا محسوب می‌شود. اما بهتر است بدانید اکثر غذا‌های این کشور با استفاده از حیوانات حرام گوشتی نظیر خوک، مار، جوجه اردک‌های مرده و… درست می‌شود که باب میل مسلمان و افراد حلال خور نمی‌باشد. اما به خاطر کیفیت بالا و ترکیب کردن فرمول‌های غذایی کشور‌های آسیایی و غربی توانسته اند غذا‌های لذیذ و خوش طعمی را طبخ کنند که هواداران زیادی نیز دارند.

بالوت

بالوت یا همان جنین اردک یکی از غذا‌های محبوب فیلیپینی است. این غذا را با استفاده از جنین اردکی که در حال تبدیل شدن به اردک است را پخت می‌کنند. طرز پخت آن به این صورت است که جنین اردک که هنوز زنده است و سر از تخم بیرون نیاورده را با سرکه، نمک، و فلفل میجوشانند تا کاملا طعم بگیرد. و پس از کامل شدن زمان پخت آن را سرو می‌کنند فیلیپینی ها این غذا را منبع پروتئین و کلسیم می‌دانند.

غذاهای فیلیپینی

گوشت خوک بسیار محبوب است

غذاهای گیاهی در خانه ها و در رستوران های محلی فیلیپین به ندرت پیدا می شود و حتی در غذاهای گیاهی آنها تکه های از گوشت خوک را می توان دید. در هیچ کجای دنیا به خوبی فیلیپین نمی توانند با بخش های مختلف خوک غذا درست کنند. غذا های فیلیپینی به خاطر استفاده‌ی گوشت خوک در اکثر غذاهایشان طرفداران زیادی در این کشور دارد.

خوردن بخشهای اضافی حیوانات

علاوه بر بالوت، استفاده از اجزای غیر معمول حیوانات در آشپزی فیلیپین یکی از چیز هایی است که خارجی ها را به تعجب وا می دارد. آنها معتقدند که هیچ یک از قسمت های حیوانات نباید به هدر برود و تقریبا برای هر بخش از آناتومی حیوانات دستور غذای خاص خود را دارند. پای خوک یکی از غذاهای مورد علاقه فیلیپینی ها است که کریسپی پتا نامیده می شود در حالی که از سر خوک غذایی به نام سی سیگ درست می کنند. روده های مرغ کباب می شوند و در خیابان فروخته می شوند و حتی خون خوک هم در بسیاری از غذاها استفاده می شود.

غذاهای فیلیپینی

بهترین رستوران های منطقه تکسیم

نتیجه گیری

غذا های فیلیپینی حاصل ترکیب فرمول غذایی کشورهای آسیایی و غربی است و به طرز ماهرانه‌ای توسط سرآشپزان خبره‌ی این کشور طبخ می‌شود. و بخاطر طعم فوق العاده‌ای که این غذاها به خود می‌گیرند خیلی‌ها آرزوی چشیدن طعم آن‌ها را دارند.

منبع کوشان
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها