بهترین رستوران های ازمیر

بهترین رستوران های ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است که در زمینه تجارت، صنعت و گردشگری حرفی برای گفتن دارد. این شهر در کنار دریا واقع شده است که باعث شده رستوران های ساحلی بسیاری برای پذیرایی از مهمانان وتوریست‌های این شهر پر جاذبه ساخته شود. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین رستوران های ازمیر هستید کافیست در تاریخ ما، ما را همراهی کنید تا تعدادی از بهترین رستوران های ازمیر را به شما معرفی کنیم.

رستوران دنیز

این رستوران شیک و مدرن در مرکز شهر ازمیر واقع شده است. با این که زمان زیادی از تاسیس این رستوران نمی‌گذرد توانسته مشتریان زیادی را مجذوب خود کند. وجود دریای اژه فضای چشم­نوازی به این رستوران بخشیده است بطوری که توریست های زیادی این مکان را برای خوردن غذا برمی­گزینند. در این رستوران غذاهای دریایی  متنوعی سرو می‌شود. غذا خوردن در این رستوران خاطره فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

بهترین رستوران های ازمیر

رستوران پیزریا وندیک

با اینکه خاستگاه پیتزا کشور ایتالیا است اما با تغییر و تحولات مبتکرانه‌ و ترکیب طعم‌های مختلفی که آشپزان این رستوران به پیتزا می‌دهد مزه‌های جدیدی خلق می­شود بطوریکه افراد حاضر در آنجا فکر می‌کنند که یکی از غذاهای سنتی و اصیل ترکیه را میل می­کنند.

رستوران ماورا

این رستوران با وجود این که در محل شلوغ و پر رفت و آمدی بنا شده است اما طبخ انواع غذاهای گوشتی و غذاهای دریایی با آبزیانی مانند ماهی  باعث می­شود مشتریان زیادی به حضور در فضای صمیمی و منحصر به فرد تمایل پیدا کنند.

تفریحات مهیج در دل اقیانوس

رستوران آکینین یری

این رستوران در نزدیکی مرکز شهر ازمیر است و آن دست رستوران هایی است که باید حتما رفتن به آن را در لیست برنامه های خودتان قرار دهید. در مسیر رسیدن به این رستوران مناظر جذاب ساحل و طبیعت انتظارتان را می کشد که تماشای آن ها احساسی از آرامش را به شما هدیه می دهد.

با باز کردن منو با انواع و اقسام غذاهای دریایی روبرو می شوید که آنقدر تنوع زیادی دارند که انتخاب را کمی برایتان سخت می کنند. با توجه به صیدهای تازه ای که به بازار آورده می شود منوی این رستوران هم دستخوش تغییراتی می شود. با اینکه این رستوران گاهی پر از مشتری است ولی پیشخدمتان تمام سعی خود را به کار می گیرند تا خدماتی سریع و بدون عیب و نقص را ارائه دهند.

 

بهترین رستوران های ازمیر

 نتیجه گیری

غذاهای دریایی که در آن ماهی، میگو، صدف و… بکار برده می‌شود طرفدارن زیادی دارند مسلما بهترین رستوران های ازمیر بخاطر مجاورت با دریا غذاهای دریایی را طبخ می‌کنند. افراد غذاهای متنوعی را طبق سلیقه‌ی خود سفارش می‌دهند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها