بهترین رستوران های وارنا

بهترین رستوران های وارنا

شهر وارنا که یکی از دیدنی ترین شهرهای بلغارستان است هم مانند دیگر شهرهای توریستی رستوران‌های متعددی دارد که در اکثر آنها غذاهای محلی بلغارستان یافت می‌شود. اینکه بدانیم کدام یک از رستوران‌ها بر رستوران های دیگر ارجحیت دارد کار بسیار مشکلی است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری راجع به  بهترین رستوران های وارنا کسب کنید کافیست تاریخ ما را دنبال کنید.

آکساکوسکا پاناروما

این رستوران در بالای تپه‌ای بنا شده است که افراد حاضر در آنجا علاوه بر خوردن غذاهای متنوع و خوشمزه می‌توانند با تماشا کردن منظره چشم‌نواز اطراف آنجا نیز لذت ببرند. این رستوران فرهنگ بلغارستانی را به مشتریان خود معرفی می‌کند به صورتی که در منوی غذاهایش علاوه بر ذکر نام غذا، توضیحاتی نیز در مورد تاریخچه‌‌‌ی غذا در کنارش نوشته شده است.

بهترین رستوران های وارنا

کناراستاریا چینار

این رستوران نام خود را از چناری گرفته است که در کنار این رستوران وجود دارد. هر کسی در سفر خود به دیگر کشورها دوست دارد غذاهای آن کشور را میل کند. اگردر سفر خود میخواهید غذاهای محلی، بلغاری و صربستانی و منطقه بالکان را امتحان کنید این رستوران را از یاد نبرید.

رستوران جاسمین

اگر گیاهخوار هستید این رستوران را که یکی از بهترین رستوران های وارنا هست را به شما معرفی می‌کنیم. غذاهای گیاهی این رستوران همراه با غلات محلی و سبزیجات معطر طبخ می‌شود در اینجا آبمیوه های تازه، متنوع و خنک که نشاط بخش است را حتما امتحان کنید.

جاذبه های گردشگری لبنان

رستوران اولی

رستوران زنجیره‌ای BM شعبه های زیادی در وارنا دارد که یکی از بهترین رستوران های وارنا همین رستوران است پس خیالتان راحت باشد که در این رستوران با غذاهای باکیفیت از شما پذیرایی می شود. همین که پا به این رستوران می گذارید انگار راز بزرگی را کشف کرده اید و دوست دارید هر چه زودتر آن را برای دیگران هم تعریف کنید.رستوران با رنگ های گرم و وسایل تزئینی زیبا دکوراسیون شده و دوست دارید فقط مدت ها بنشینید و این فضای دوست داشتنی را تماشا کنید. به جو و فضای صمیمی این رستوران چشم انداز دریا را هم اضافه کنید تا جذابیت اینجا برایتان بیشتر شود. حتی می توانید در باغ زیبای رستوران بنشینید و با سفارش غذاهای مدیترانه ای لحظاتی لذت بخش را بگذرانید.

بهترین رستوران های وارنا

نتیجه گیری

در بسیاری از رستوران‌های وارنا علاوه بر غذاهای مدرن و امروزی غذاهای سنتی و محلی مخصوص خود بلغارستان نیز  سرو می‌شود که گویای این مطلب است مدیران این رستوران‌ها میخواهند فرهنگ غذایی خاص بلغاری را به مشتریان خود بشناسند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها