جاذبه‌های گردشگری جزیره سنتوسا سنگاپور

جاذبه‌های گردشگری جزیره سنتوسا سنگاپور

جزیره سنتوسا سنگاپور یکی از مهم‌ترین مکان‌های توریستی در این کشور محسوب می‌شود. سنگاپور یک مقصد متنوع است زیرا هم کشوراست هم شهر محسوب می‌شود و هم جزیره. اقتصاد سنگاپور از قدرت بالایی برخوردار است و فرهنگ‌ها و رسوم متنوعی از سر‌تا‌سر جهان را در خودش گنجانده است. سنتوسا در لغت به معنی “صلح و آرامش” می‌باشد و این جزیره به دلیل سرگرمی ها تفریحاتی که دارد به یکی از قظب های گردشگری در سنگاپور و هم‌چنین در دنیا تبدیل شده است. سایت تاریخ ما به بررسی پاره ای از جاذبه های این جزیره ی پر جنب‌ و جوش می پردازد؛ با ما همراه باشید.

سواحل احیا شده

در انتهای جنوب جزیره سنتوسا سنگاپور سه ساحل مجزا با نام‌های متفاوت وجود دارد که هر یک تفریحات خاص و ویژه‌ی خود را دارند. اگر در این جزیره به فکر مکانی زیبا برای غذا خوردن و خوردن نوشیدنی‌های ویژه هستید و رستوران‌های خاص را انتخاب می‌کنید به ساحل پالاوان این جزیره بروید.

فعالیت هایی همانند موج‌سواری و قایق‌رانی را هم می‌‌توان در سواحل سیلوسو یافت. ساحل تانجونگ نیز مقصد مناسبی برای افرادی ست که به دنبال جشن و پای‌کوبی هستند.

جزیره سنتوسا

استراحتگاه جهانی سنتوسا

دلیل اصلی محبوبیت این استراحتگاه به دلیل وجود کازینو در آن می‌باشد. اگر به دنبال رستوران‌های لوکس و خوردن غذاهایی به یاد ماندنی و هم‌چنین بهره‌مندی از کنسرت هنرمندان محبوب می‌باشید این استراحتگاه را فراموش نکیند.

پارک دریایی

این پارک که در جزیره سنتوسا سنگاپور قرار دارد شامل دو بخش آکواریوم و پارک آبی می‌باشد. در آکواریوم این پارک بیش از ۱۰۰۰۰۰ گونه‌ی دریایی یافت می‌شود.

آشنایی با خانه شیخ سعید آل مکتوم

پارک پروانه و قلمرو حشرات

این پارک و قلمرو بر اساس جنگل‌های بارانی ایجاد شده و علاقه‌مندان به طبیعت از آن لذت خواهند برد. در این پارک بیش از ۵۰ گونه پروانه و ۳۰۰۰ گونه حشره وجود دارد. در این پارک هم لذت می‌برید و هم اطلاعات کسب می‌کنید. در کمتر کشوری می‌توان چنین پارکی داشت بنابراین اگر به سنگاپور رفتید حتماً از این مکان دیدن کنید.

جزیره سنتوسا

بازی گلف

بازی گلف یکی از آرامش‌بخش‌ترین بازی‌های جهان است که در جزیره سنتوسا هم جایگاه ویژه‌ای دارد. این جزیره پر از دوره‌های آموزشی گلف است که برخی از آن‌ها ازجمله بهترین دوره‌های گلف در جهان هستند. دو دوره آموزشی نیو تانجونگ و سراپونگ ازجمله مهم‌ترین دوره‌های آموزشی گلف هستند. سراپونگ به‌عنوان بهترین دوره آموزشی گلف آسیا انتخاب شده است و رونالد فریمز، طراح مشهور دوره‌های آموزشی آن را طراحی نموده است.

اگرچه این دوره آموزشی در سال ۱۹۸۲ آماده بود اما فریمز آن را مجدداً طراحی کرد تا چالش‌برانگیزتر شود. در نزدیکی آن فرودگاه چانجی قرار دارد. مسابقات گلف سنگاپور از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در این مکان انجام گرفت.

منبع پروشات
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها