بهترین مراکز خرید بالی

بهترین مراکز خرید بالی

از ارکان جدایی ناپذیر سفر می‎توان به خرید و گشت و گذار در مراکز خرید اشاره کرد که برای همه‎ی گردشگران دنیا مقوله‎ای جذاب و آشنا است. جزیره بالی پر از بازارهای پر زرق و برق و شیک است که شما را شیفته خود می‎کند. در این مقاله قصد داریم بهترین مراکز خرید بالی را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی از بازارهای معروف بالی به خرید بروید.

مرکز خرید کوتابیچ

این مرکز خرید یکی از مهم‎ترین مراکز فروش صنایع دستی بالی است. در این مرکز خرید شما از بزرگ‎ترین برندهای جهان تا دست‎فروش‎ها را مشاهده می‎کنید. در گوشه و کنار کوچه‎های اطراف این مرکز خرید رستوران‎ها و کافی شاپ‎هایی وجود دارند که ۲۴ ساعته در حال سرویس به مشتریان خود هستند. یکی از معروف ترین بار رستوران‎های جهان یعنی هارد راک کافه وجود دارد.

بهترین مراکز خرید بالی

مرکز خرید جیمباران

این مرکز خرید بیشتر از آنکه یک مرکز خرید باشد یک مرکز برای سرو غذاهای دریایی است.در این بازار برندهای کمی وجود دارند اما شما در این  بازار می‎توانید سفالگری بومیان را ببینید و از آنها خرید کنید.

مرکز خرید سانور بیچ

این مرکز خرید همان جایی است که از خرید در آن سیر نمی‎شوید. در این منطقه شما فقط می‎توانید محصولات خاصی را خریداری کنید. در این مرکز خرید تنها با چانه زدن می‎توانید اجناس را نصف قیمتی که فروشنده به شما می‎گوید خریداری کنید. در خیابان سانور جواهر فروشی‎هایی را می‎بینید که به فروش مرواریدهای گران قیمت می‎پردازند.

با زیباترین مراکز خرید تفلیس آشنا شوید!

مرکز اوبد

اوبد، بهترین جا برای بازدیدکنندگان در تورهای گردشگری و تفریحی بالی است که به خرید صنایع دستی علاقه مند هستند. اگرچه صنایع دستی بالی را در هر نقطه ای از این جزیره می توان یافت ، اما اینجا مرکز عرضه عمده صنایع دستی ساخته شده به دست ساکنین روستاهای اطراف که در امتداد جاده منتهی به جنگل میمونها قرار گرفته اند می باشد.

اگر به آنسوی خیابان بنگرید مطمئنا پیر مردی را خواهید دید که با دستان هنرمندش با قطعه ای چوب عشق را با هنر تلفیق و اثری با ارزش را خلق میکند. اگرچه چانه زدن در اینجا هم رایج است ،اما دیدن دستان رنجور آن پیرمرد دیگر راهی برای چانه زدن در اوبد باقی نمیگذارد.

بهترین مراکز خرید بالی

مراکز خرید لوکس بالی

بالی نیز به مانند تمامی نقاط توریستی جهان مجهز به شاپینگ مالهای مدرن و مراکز خرید لوکس شده است. در اینجا به معرفی برخی از آنها پرداخته ایم .همچنین با کلیک بر اسامی مالها میتوانید وارد وب سایت آنها شوید.

منبع آمیتیس
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها