سفر به اسلو

سفر به اسلو

اسلو پایتخت کشور نروژ است. این شهر زیبا با طبیعت دست نخورده و زیبای خود سالانه گرشگران زیادی را به خود جذب می‎کند. شهر موزه‎های مختلفی با مضامین مختلف دارد. در سفر به اسلو با جاذبه‎های طبیعی بسیاری مواجه می‎شوید که از بهترین جاذبه‎های کشور نروژ هستند. در این مقاله قصد داریم تا راجب اسلو این شهر زیبا با طبیعت دست نخورده‎ی خود صحبت کنیم.

جاذبه‎های گردشگری اسلو

در سفر به اسلو پایتخت نروژ سعی کنید جاذبه‎های گردشگری این شهر زیبا را از دست ندهید. جالب است بدانید که تنها ۲۰ درصد این شهر مسکونی است و سایر بخش‎های این شهر را پارک‎ها و فضاهای طبیعی تشکیل داده است. اگر به دنبال قدم زدن می‎گردید مرکز شهر را به شما پیشنهاد می‎کنیم. این شهر زیبا از بهترین نقاط جهان برای زندگی است. در دل این شهر موزه‎ها و تئاترهای مشهوری را می‎بینید که مشغول به فعالیت هستند. هزینه سفر به این شهر زیبا کمی زیاد است اما می‎توانید با انتخاب روش‎های درست در این سفر صرفه جویی کنید. از جاذبه‎های این شهر می‎توان به قلعه‎ی آکرشوس، کلیسای جامع اسلو، تالار شهر، اکر بریگ و … اشاره کرد.

سفر به اسلو

آب و هوای اسلو

اسلو شهری با هوای نسبتا معتدل است. این شهر زیبا بیشتر از آنکه مقصدی زمستانی برای گردشگران سراسر دنیا باشد مقصدی تابستانی است که سالانه گردشگران زیادی را در فصل تابستان به خود جذب می‎کند.

از شهر کوتائیسی چه میدانید؟

اطلاعات عمومی اسلو

اطلاعاتی هستند که در سفر به اسلو باید آنها را بدانید. زبان رسمی مردم این شهر نروژی و سامی است. واحد پول این شهر کرون نروژ است. از فرودگاه‎های این شهر می‌توان به فرودگاه ترپ سندفجرد، فرودگاه موس ریک و  فرودگاه گاردرموئن اسلو اشاره کرد.

بهترین زمان برای سفر

بهترین زمان برای سفر به اوسلو از ماه مه تا اوت است؛ زمانی که دمای هوا بالاتر می‌رود و می‌توان اقامتگاه ارزان پیدا کرد. البته در این مدت احتمال سردتر شدن هوا وجود دارد بنابراین لباس مناسب همراه ببرید. این شهر هم پدیده‌ی خورشید نیمه‌شب را تجربه می‌کند که در ماه ژوئن یا ژوئیه اتفاق می‌افتد. در مقابل، در روزهای زمستانی، شهر در تاریکی به سر می‌برد.

سفر به اسلو

وسایل حمل و نقل عمومی را از قبل رزرو کنید

اگر بلیط‌های قطار و اتوبوس را از قبل رزرو کنید، تا ۵۰ درصد تخفیف می گیرید نسبت به زمانی که آن‌ها را دقیقه‌ی ۹۰ خریداری کنید. اگر برنامه و مسیر سفرتان را می‌دانید، از قبل قطار و اتوبوس مورد نیازتان را رزرو کنید.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها