مراکز خرید سن پترزبورگ

مراکز خرید سن پترزبورگ

به جرعت می‎توان گفت که خرید بخش جدایی ناپذیر سفر است. مگر می‎شود به مکانی سفر کنید و سراغ مراکز خرید آن نروید و با مردم آن مکان بیشتر آشنا نشوید. در این مقاله قصد داریم تا با مراکز خرید سن پترزبورگ بیشتر آشنا شویم؛ درست است که سن پترز بورگ به خاطر جاذبه‎های گردشگری زیبای آن شناخته می‎شود اما شناخت مراکز خرید آن می‎تواند شما را در سفر به این کشور زیبا راهنمایی کند. از مراکز خرید معروف این شهر زیبا می‎توان به گالریا، مرکز خرید گراند کانیون، فروشگاه زنجیره‎ای دی ال تی و… اشاره کرد.

گالریا

گالریا یکی از مراکز خرید سن پترزبورگ است که در مرکز این شهرار قرا گرفته است. این مرکز خرید ساختمان بسیار بزرگی دارد که شما را انگشت به دهان می‎گذارد. در این مرکز خرید بزرگ انواع برندهای روز دنیا مشغول به فعالیت هستند. این مرکز خرید بزرگ علاوه بر امکانات فروشگاهی امکانات تفریحی نظیر سالن بولینگ، فود کورت و سوپر مارکت نیز دارد. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب است.

مراکز خرید سن پترزبورگ

فروشگاه زنجیره‎ای دی ال تی

این فروشگاه زنجیره‎ای که به سبک مدرن طراحی شده است در سال ۱۹۰۹ تاسیس شد. این فروشگاه زنجیره‎ای یکی از بهترین مراکز خرید سن پترز بورگ است که در ۵ طبقه مشغول به فعالیت است. در این ۵ طبقه شما شاهد برندهای معروفی از سراسر دنیا هستید. در طبقه پنجم شما شاهد یک رستوران مجلل و زیبا هستید که فضایی مناسب برای استراحت و تفریح بعد از خرید است. ساعت کاری هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مراکز خرید تفلیس

مرکز تفریحی و خرید گراند کانیون

مرکز تفریحی و خرید گراند کانیون (Shopping-Entertainment Center Grand Canyon) در ۱۱ فوریه‌ی ۲۰۰۶ فعالیت خود را با مساحتی بالغ بر ۷۵ هزار مترمربع در منطقه‌ی شمالی سن پترزبورگ آغاز کرد. تعداد مغازه‌های این مرکز به‌حدی زیاد است که تمام نیاز مشتریان را پوشش می‌دهد،‌ از فروشگاه‌های لباس و کفش گرفته تا عطر و جواهر و لوازم خانگی برقی در گراند کانیون به‌فروش می‌رسد.

مراکز خرید سن پترزبورگ

حتی مغازه‌هایی نیز به‌عرضه‌ی اقلام ساختمانی و نوسازی منزل،‌ مبلمان و محصولات خانگی اختصاص دارد. علاوه‌بر ۹ سالن سینمایی بانام «سینما پارک» با ۲۲۰۰ صندلی،‌ مرکز تفریحی خانوادگی «کریزی پارک»، چندین کافه و رستوران نیز در این مجموعه فعالیت می‌کنند. به‌طورکلی ۱۳۰ مغازه در ابعاد مختلفی از ۵۰ مترمربع تا ۹ هزار مترمربع در این مرکز خرید وجود دارد.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها