جاذبه های تپه مونجوئیک

جاذبه های تپه مونجوئیک

این تپه‎ی زیبا که در بارسلون در کشور اسپانیا واقع شده است مقصد جذابی برای گردشگرانی است که به دنبال زیبایی بکر بارسلون می‎گردند. تپه مونجوئیک در زبان مردم محلی به معنای کوهستان یهودی‎ها است. مونجوئیک روی تپه ای قرار گرفته که زمانی گورستان یهودیان بوده است. این تپه زیبا پر از جاذبه‎های گردشگری و مناظر دیدنی است که هر ناظری را مجذوب زیبایی خود می‎کند. از جمله جاذبه های تپه مونجوئیک می‎توان به قلعه مونجوئیک، تله کابین مونجوئیک، باغ های موسن سینتو ورداگر، استخر شهری مونجوئیک، موزه خوان میرو و … اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تا این جاذبه‎های گردشگری را به طور مختصر برای شما معرفی کنیم.

قلعه مونجوئیک

این قلعه حیرت انگیز در زمان‎های قدیم برای دفاع از شهر استفاده می‎شده است. این قلعه بعد از گذراندن جنگ‎های فراوان به پایگاه نظامی تغییر کاربری می‎دهد. اکنون این قلعه به موزه ارتش تبدیل شده است. این موزه زیبا سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‎کند و زیباترین قلعه مونجوئیک است.

جاذبه های تپه مونجوئیک

باغ های موسن سینتو ورداگر 

در پایین تپه مونجوئیک شاهد باغ‎های زیبایی هستید که هر ناظری را مجذوب زیبایی خود می‎کند. این باغ زیبا محلی مناسب برای استراحت و تفریح است.

موزه خوان میرو

این موزه زیبا در اطراف تپه واقع شده است. این موزه زیبا تلفیقی هنرمندانه از معماری مدرن و کلاسیک است. خوان میرو طراح و معمار این موزه زیبا بود که علاوه بر معماری به نقاشی  و مجسمه سازی نیز می‎پرداخت.

 جاذبه های گردشگری پارک ساحلی کیپ گرکو

استخر شهری مونجوئیک

استخر شهر مونجویئیک درست در خیابان میرامار و شمال غربی تپه مونجوئیک واقع شده است. این استخر ها میزبان المپیک ۲۰۰۳ در رشته های واترپلو و مسابقات شیرجه بودند.

جاذبه های تپه مونجوئیک

تله کابین مونجوئیک

این تله کابین با نمایی که از شهر بارسلونا و دریای مدیترانه به گردشگر می دهد می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. مسیر این تله کابین به قلعه مونجوئیک امتداد می یاید و در واقع یکی از راه های رسیدن به آن است. گردشگران در ارتفاع بسیاری نسبت به سطح زمین می توانند از مناظر زیبای اطراف لذت ببرند و عکاسی کنند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها