جاذبه های گردشگری پارک ساحلی کیپ گرکو

 جاذبه های گردشگری پارک ساحلی کیپ گرکو

جنوب شهر آیاناپا در جنوب‌شرقی جزیره قبرس، پذیرای گردشگرانی از کل دنیا براس مشاهده جاذبه های گردشگری پارک ساحلی کیپ گرکو است. پارک ساحلی که تفاوت زیادی با پارک‌های ساحلی دیگر دارد. در این پارک که در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد، کوه‌ها و صخره‌های سنگی زیادی وجود دارند که رویای پرش از ارتفاع زیاد به دریا را برای عاشقان شنا و پرواز به واقعیت تبدیل می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با جاذبه‌های دیدنی این پارک ساحلی بیشتر آشنا شویم.

مسیرهای طبیعت گردی

پارک کیپ گرکو دارای مسیرهای طبیعت گردی می‌باشد که در مسیرها تعداد زیادی از دیدنی‌ها را خواهید دید. تمامی مسیرها با تابلوها شناسایی شده است و می‌توان اذعان کرد که این چهار مسیر از جاذبه های گردشگری پارک ساحلی کیپ گرکو می‌باشد. در ادامه با این چهار مسیر و جزئیات آن‌ها، آشنا خواهیم شد.

پارک ساحلی کیپ گرکو

مسیر Agioi Anargyroi

در این مسیر اتفاقات خاصی برای شما خواهد افتاد که یکی از آن‌ها دیدن غارهای دریایی، پل طبیعی و ساحل مدیترانه می‌باشد. طول این مسیر به بیشتر از دو ساعت طول نمی‌کشد.

مسیر Aphrodite trail

با قرار گیری در این مسیر شما در ساحل زیبای مدیترانه قدم خواهید زد و در واقع یک مسیر برای قدم زدن دو نفره می‌باشد.

مسیر غارهای دریایی

سخت‌ترین و ماجراجویانه‌ترین مسیر هم به غارهای دریایی می‌رسد. جایی که با فراز و نشیب‌ها و صخره‌های بزرگ برخورد می‌کنید. در سفر خودتان به این پارک قطعا از این مسیر زیبا و هیجانی گذر کنید.

زیباترین استراحتگاه های دنیا

مسیر kavas

دیدن فسیل در دریا کار راحتی نیست، اما با عبور از مسیر کاواس می‌توانید این مورد را در دریا مشاهده کنید.

قدم بر روی پل سنگی

یکی از خیره کننده ترین پل های طبیعی جزیره در این پارک ملی قرار دارد: پل Kamara tou Koraka، این پل شاهکار طبیعت و یکی از محبوب ترین جاذبه های پارک ملی کیپ گرکو برای عکس انداختن و قدم زدن است. اگر بدانید عروس و دامادهای زیادی برای ثبت عکس های حرفه ای به روی این پل می روند اینجا برایتان جذاب تر خواهد شد.

پارک ساحلی کیپ گرکو

قایق سواری کنید و غارهای دریایی را از نزدیک ببینید

غارهای دریایی پارک ملی یکی از بهترین جاهای جزیره برای عکس انداختن هستند و گردشگران زیادی را از دور و نزدیک به این محل می کشاند. این غارها که گاهی در عمق ۸۰ متری صخره ها ایجاد شده اند بهترین جا برای قایق سواری هستند هر چند که اگر شجاع تر باشید می توانید از بالا به درون این غارها شیرجه بزنید.

نتیجه گیری

جزیره زیبای قبرس با دریای مدیترانه محاصره شده است. شهر آیاناپا از شهرهای جذاب، دوست داشتنی و توریستی قبرس است که پارک ساحلی و زیبای کیپ گرکو را در جنوب شرقی خود دارد. این پارک زیبایی‌ها و هیجانات خاصی از جمله قدم‌زنی و غواصی را دارد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها