جاذبه های گردشگری فرانسه

جاذبه های گردشگری فرانسه

کشور فرانسه جزو ۵ کشور اول دنیا در حوزه‌ی صنعت توریست می‌باشد. شاید همین دلیل کافی باشد تا با جاذبه های گردشگری فرانسه بیشتر آشنا شویم. این کشور هر آنچه که یک توریست خواهان آن در یک سفر رویایی باشد را داراست. از بناهای قدیمی تا مدرن و امروزی، پارک‌ها و ساحل‌های زیبای دریای مدیترانه ، دریای شمال و خلیج بیسکای، همگی فرانسه را به یکی از قطب‌های گردشگری دنیا تبدیل کرده اند. فرانسه که به ایران اروپا معروف است، تاریخ و فرهنگ بالایی دارد. فرانسه مهد غذاها و طمع‌های خوشمزه است و انواع ورزش‌های تابستانه و زمستانه مخصوصا در کوه‌های آلپ در این کشور وجود دارد. در ادامه با برخی از جاذبه های گردشگری کشور زیبای فرانسه که دومین کشور بزرگ اروپا به شمار می‌رود، آشنا می‌شویم.

قلعه چنانسی

یکی از زیباترین قلعه‌های فرانسه می‌باشد که بر روی رود چر ساخته شده است. در کنار این قلعه که به فاصله‌ی تقریبی ۲۰۰ کیلومتر از پاریس است، باغ‌های سرسبز و زیبایی وجود دارند که زیبایی این قلعه را دو چندان می‌کند.

جاذبه های گردشگری فرانسه

ساحل فرنچ ریویرا

در جنوب فرانسه و نزدیکی موناکو شهر کن قرار دارد. این شهر با ساحل زیبا و آب و هوای مدیترانه‌ای سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند. همچنین این شهر در ماه می میزبان فیلم‌سازان و ستاره‌های صنعت فیلم می‌باشد.

استراسبورگ

شهر زیبا و مرزی استراسبورگ با کوچه و خیابان‌های قدیمی‌، باریک و خانه‌های چوبی در امتداد کانال‌های آبی شهر که گردشگران را به پیاده‌روی و استفاده از دوچرخه برای دیدن تمام زیبایی‌هایش مجبور کرده است، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه می‌باشد.

ساحل دِس انگلیس در نیس

تفریحگاه ساحلی des Anglais در نیس فرانسه احتمالا معروف ترین مسیر پیاده روی را در میان سواحل مدیترانه دارد. این اسم به خاطر حضور توریست هایی انتخاب شد که از شروع قرن هجدهم زمستان ها را در این منطقه سپری می کردند. امروزه این تفریحگاه نه تنها در میان علاقه مندان به حمام آفتاب بلکه علاقه مندان به اسکیت بورد و اسکیت از اولین مقصد های گذراندن تعطیلات است.

زیباترین استراحتگاه های دنیا

تنگه جرج وردون

جرج وردون واقع در جنوب شرقی فرانسه یکی از زیباترین تنگه های رودخانه در اروپاست. عمق این تنگه که بین کاستلان و ماسترس- سنت ماری قرار دارد، ۷۰۰ متر است. تنگه جرج وردن منطقه ای است که بهترین مناظر رودخانه ای را در آن می توانید تماشا کنید.

کاخ ورسای فرانسه

کاخ ورسای را همه  با ماری آنتوانت ملکه ی فرانسوی به یاد می آورند که در طول انقلاب فرانسه به دار آویخته شد. قصر سلطنتی در سال ۱۶۲۴ ساخته شد و در طی سال ها به تزئینات آن اضافه گردید. کاخ ورسای در خارج از شهر پاریس قرار دارد و به خاطر تالار آیینه و باغ های زیبایش در دنیا معروف است.

جاذبه های گردشگری فرانسه

نتیجه گیری

فرانسه کشور بزرگ اروپا با جمعیت گردشگری به مراتب بیشتر از جمعیت خود روبه‌رو است. این کشور ساحل‌های زیاد و آب و هوای مطلوبی دارد که باعث شده گردشگران بی‌شماری به این کشور سفر کنند.

منبع لحظه آخری
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها