سفر با واقعیت مجازی

سفر با واقعیت مجازی

بدون شک تکنولوژی نقشی بی بدیل در زندگی همه‎ ما انسان‎ها داشته است. تکنولوژی علاوه بر اثرات مثبتی که داشته تاثیرات منفی نیز با خود داشته است. گردشگری نیز با پیشرفت تکنولوژی همراه شده و خود را پابه‎پای آن به روز کرده است. یکی از آرزوهای هر انسانی این است که بتواند در آن واحد بتواند به هر جایی که می‎خواهد سفر کند. جالب است بدانید که تکنولوژی این امکان را برای شما فراهم کرده است. آیا تا به حال سفر با واقعیت مجازی به گوشتان خورده است؟ در این مقاله قصد داریم تا با تاثیرات تکنولوژی در گردشگری و همچنین سفر با واقعیت مجازی بیشتر آشنا شویم.

ماهیت واقعیت مجازی

واقعیت مجازی تصویر و یا ویدئویی زنده با نمایی۳۶۰ درجه را برای شما به نمایش می‎گذارد. سفر با واقعیت مجازی می‎تواند تجربه‎ای بی‎نظیر به هر نقطه از زمین را برای شما به ارمغان بیاورد. چند سالی هست که واقعیت مجازی صنعت گردشگری را برای گردشگران سراسر دنیا متحول کرده است.

سفر با واقعیت مجازی

بهترین اقامتگاه های ترکیه

سفر با Custom Tour

این تور اختصاصی به شما امکان این را می‎دهد که در هر زمان به هر نقطه از کره زمین که دوست دارید سفر کنید، از جاذبه‎های گردشگری مناطق مختلف دیدن کنید، اجراهای مختف در سراسر جهان را به طور زنده تماشا کنید و قابلیت‎های دیگری که قادر به امتحان آن هستید.

سفر با Google Street View

این قابلیت توسط شرکت گوگل ارائه شده و طرفداران زیادی از سراسر دنیا دارد. در سال گذشته گوگل تصمیم به ارتقا سیستم های قدیمی خود کرد تا کاربران گوشی هوشمند با استفاده از سیستم بتوانند با وگوشی همراه خود وارد دنیاهای مجازی شوند.

سفر با واقعیت مجازی

واقعیت مجازی در چه جاهایی کاربرد دارد؟

دنیای مجازی دنیایی سه بعدی است که توسط کاربر خلق شده و پیچیدگی گسترده ای دارد. در این دنیای غیرواقعی کاربران می توانند باهمدیگر تعامل کرده و وارد دنیای های غیرواقعی یکدیگر شوند. این تورها به قدری واقعی هستند که برخی از راهنمایان تور برای سفری با واقعیت مجازی اقدام به دریافت پول واقعی می کنند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها