بهترین اقامتگاه های ترکیه

بهترین اقامتگاه های ترکیه

ترکیه یکی از مهم‌ترین کشو‌رهای توریستی نه تنها در قاره آسیا، بلکه در تمام دنیا است و همه ساله از طریق صنعت گردشگری، درآمد زیادی کسب می کند. از همین رو می توانید در این کشور علاوه بر انواع مکان‌های تاریخی و طبیعی متنوع و زیاد، هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی را نیز ببینید و احتمالا انتخاب میان این همه هتل و اقامتگاه، شما را سردرگم خواهد کرد. در اینجا می‎خواهیم بعضی از بهترین هتل‌ها و اقامتگاه های ترکیه را بررسی کنیم. از بهترین اقامتگاه های ترکیه می‎توان به نام‌های هتل کمپینسکی خلیج بارباروس، روستای تعطیلاتی جیپسوفیلا، هتل هیلتون دالامان، هتل رویال وینگز

هتل کمپینسکی خلیج بارباروس

این مجتمع لوکس با ساحلی اختصاصی در دریای اژه در نزدیکی شهر بدروم ترکیه است. کلاس‌های آموزش غواصی، مدرسه‌ی قایقرانی از امکانات منحصر به فرد این هتل هستند که در هتل‌های دیگر ترکیه دیده نمی‎شود. همچنین برای میهمانان هتل مکان‌هایی برای پیاده روی و قایقرانی فراهم شده است علاوه بر این یک  سالن بازی مخصوص کودکان طراحی شده که والدین می‎توانند کودکان خود را در آنجا بگذارند تا هم والدین و هم کودکان از امکانات هتل لذت ببرند.

بهترین اقامتگاه های ترکیه

آشنایی با شهرهای معروف ترکیه

روستای تعطیلاتی جیپسوفیلا

این اقامتگاه ۴۰۴ اتاقه بین الانیا و سید قرار دارد. استخر شنا، مرکز تناسب اندام و دسترسی به اینترنت از امکانات این هتل میباشد ولی در این این هتل امکانات محدودی نسبت به هتل‌های دیگر وجود دارد. این هتل دارای یک رستوران است که درون آن بزرگ‌ترین میز‌ها  را میان هتل‌های دیگر ترکیه شاهد هستید . هر اتاق دارای یک بالکن است که نمای استخر و باغ را به نمایش می‎گذارد.

هتل هیلتون دالامان

هیلتون دالامان برنده جایزه اقامتگاه‌ها بوده و تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی از مرکز شهر ساریگرم (Sarigerme) فاصله دارد. این اقامتگاه که از بهترین هتل‌های ساحلی ترکیه می باشد دارای ساحل خصوص با کابین‌هایی برای استفاده مهمانان و همچنین ۱۰ استخر شنای داخلی و خارجی می باشد. انواع فعالیت‌ها و بازی‌های آبی در این هتل ارائه شده و علاوه بر این مرکز آب گرم و مرکز تجاری نیز در آن واقع شده است. جالب‌ترین نکته اینجاست که هیلتون دالامان با داشتن ۲۳ رستوران و کافه که درون خود دارد، انتخاب برای غذا را سخت خواهد کرد.

بهترین اقامتگاه های ترکیه

هتل رویال وینگز

هتل رویال وینگز در فاصله ۱۸ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار داشته و آنچنان سر مهمانان خود را شلوغ می کند که آن‌ها حتی زمانی برای رفتن به شهر پیدا نمی کنند. کودکان این هتل را بسیار دوست داشته زیرا ۹ سرسره آبی را در خود جای داده است. این اقامتگاه که از بهترین هتل‌های ساحلی ترکیه می باشد تنها چند دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله داشته و برای طول روز برنامه‌های سازماندهی شده و همچنین برای شب هنگام نمایش‌های زنده ارائه می نماید. این هتل در سایتی به اندازه ۱۸ هکتار بنا شده است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها