پارک آبی وایلد وادی

 پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی واقع در دبی در خیابان جمیرا بین هتل برج العرب و هتل جمیرا بیچ یکی از هیجان‌انگیزترین مناطق تفریحی دبی است. با توجه به اینکه دبی از نزدیک‌ترین شهر‌های امارات متحده عربی به ایران است و مقصد بسیار خوبی برای گردشگران ایرانی است و همچنین با مناطق تفریحی و گردشگری فراوان تبدیل به یک شهر توریستی بزرگ شده است.

این پارک سالانه تعداد زیادی از گردشگران ایرانی را به خود جذب می‌کند. این پارک با داشتن دو استخر موج سواری مصنوعی و سرسره‌های زیاد و همچنین بزرگ‌ترین سرسره‌ی آبی جهان خارج از ایالات متحده آمریکا شهرت جهانی بدست آورده است. از دیگر امکانات این پارک می‎توان به ۳ رستوران و ۲ فروشگاه اشاره کرد. در قسمت ورودی پارک یک آبشار ۱۸ متری وجود دارد که بر جذابیت این پارک افزوده است. امتیاز مهم آن دسترسی به این منطقه است که بسیار راحت است.

پارک آبی وایلد وادی

فعالیت‌های تفریحی مشهور در پارک آبی

یکی از هیجان‌انگیزترین وسایل تفریحی این پارک برج سورج است، یک سرسره با مسیری طولانی و هیجان‌انگیز با پیچ‌های فراوان که در انتهای آن به داخل یک استخر می‎رسد که می‎توان تکی و یا دو نفره با تیوپ و حتی پنج نفره همراه هم از این سرسره استفاده کرد .بهترین و هیجان‌انگیزترین قسمت این پارک تنتروم اَلی است یک ‌وسیله‌ی بازی با ظرفیت دو تا چهار نفر که  در آن دو بخش بزرگ و پر پیچ و سه گرداب را پشت سر می‎گذاریدبخش خانوادگی این پارک در دبی قایق و دریاچه یوها است.

در یوها بیش از ۱۰۰ بازی مختلف به چشم می‌خورد که از آن جمله ۵ سرسره، تفنگ‌های آب ‌پاش، دوش‌های آب پاش و استخرهای کودک هستند و والدین هم اجازه دارند در کنار کودکان خود تفریح کنند.رودخانه آرام یکی از قسمت‌های لذت بخش در پارک آبی وایلد وادی در دبی است که حدودا ۳۶۰ متر طول دارد و آب با شدت کمی در آن جریان دارد. کودکان برای استفاده از این بخش باید همراه والدین خود باشند. افرادی که شنا بلد نیستند بهتر است که از جلیقه نجات استفاده کنند.

معرفی پارک دبی لند

جوایز دریافتی

این پارک با قدمت ۱۰ ساله‌ای که دارد از لحاظ ایمنی، تکنولوژی و نوآوری، کیفیت، آموزش و برنامه‌های جذاب توانسته بسیار مطرح شود و برخی از جوایزی  که پارک آبی وایلد وادی  در دبی تاکنون دریافت کرده است نیز به ترتیب زیر است:

پارک آبی وایلد وادی

هفتمین پارک آبی برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ از نگاه وبسایت تریپ ادوایزر ۲. از ۱۰ پارک آبی برتر دنیا در سال ۲۰۱۷ از نگاه وبسایت تریپ ادوایزر ۳. برترین پارک آبی در خاورمیانه در سال ۲۰۱۷ از نگاه وبسایت تریپ ادوایزر  ۴. جایزه گلد کوالیتی دبی (Dubai Quality Gold Award) در سال ۲۰۰۷ میلادی

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها