شهر بوینس آیرس

شهر بوینس آیرس

شهر بوینس آیرس از شهرهای قاره آمریکا است. این شهر اتفاقاً پایتخت آرژانتین نیز هست. البته می‌توان گفت مهم‌ترین و تجاری‌ترین شهر این کشور است. بزرگ‌ترین بندر آرژانتین نیز در همین شهر است. در این مقاله تاریخ ما قصد داریم شما را با پایتخت آرژانتین یعنی بوینس آیرس آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

فرهنگ این شهر

فرهنگ این شهر بسیار برگرفته‌شده از فرهنگ اروپا است. این شهر بسیار معروف است. معماری، زندگی شبانه و بهترین فعالیت‌های فرهنگی از مهم‌ترین دلایل شهرت این شهر می‌باشند.

دقت داشته باشید که این شهر یکی از ثروتمندترین شهرهای آمریکای لاتین به شمار می‌رود. در بیشتر مناطق این شهر مردم از طبقه متوسط اجتماعی هستند. همچنین بیشتر مردم این کشور هم دارای تحصیلات عالی هستند.

در برخی از متون از این شهر به‌عنوان پایتخت فدرال نام برده شده است. در اصلاحات قانون اساسی سال ۱۹۹۴ نیز این شهر را به‌عنوان یک شهر خودمختار معرفی شده است. از این جهت نام رسمی این شهر از آن زمان شهر خودمختار بوینس آیرس است.

شهر بوینس آیرس

این شهر دارای چهل‌وهشت بخش است. این تقسیم‌بندی بر اساس بلوک‌های کلیسای کاتولیک در سال ۱۹۴۰ است. معروف‌ترین بخش‌های این شهر لابوکا، سان تلمو، رکولتا، پالرمو، و پوئرتو مادرو نام دارند.

اشنایی با رستوران نایب وزرا

نژاد شناسی

بیشتر مردم این منطقه دارای نژاد اروپایی است. البته تعدادی از آنها نیز با نژاد اسپانیایی و ایتالیایی می‌باشند.

آب‌وهوای بوینس آیرس

از لحاظ آب و هوایی با توجه به شرایط جغرافیایی که بوینس آیرس دارد این شهر دارای آب‌وهوای نیمه گرمسیری بوده و هر چهار فصل را می‌توانید در آن مشاهده کنید. دمای هوا در فصل تابستان بسیار گرم و مرطوب است و گرم‌ترین ماه آن ژانویه است. در فصل زمستان هم این شهر با بادهای سرد و خشکی همراه است.

هزینه‌ی اقامت در شهر بوینس آیرس

برای اقامت در بوینس‌ آیرس یا هر شهر توریستی دیگر باید در ابتدا به این موضوع توجه داشته باشید که شما اغلب اوقاتتان را در طول سفر بیرون از هتل هستید و تنها برای سپری کردن شب به محل اقامتتان باز می‌گردید از همین رو پیشنهادی می‌شود که هتل‌های ارزان‌قیمت را انتخاب کنید، اما این دلیل نمی‌شود که شما نباید هتل‌های لوکس و ۵ ستاره را انتخاب کنید.

 

شهر بوینس آیرس

برای اینکه سفرتان اقتصادی بشود حتی می‌توانید در هاستل ها و اتاق‌های اشتراکی که در این شهر بسیار مشاهده می‌شود نیز اقامت داشته باشید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها