جاذبه های گردشگری جورج تاون

جاذبه های گردشگری جورج تاون

جورج تاون یکی از شهرهای زیبا و دیدنی کشور مالزی است نام این شهر از پادشاه جورج سوم گرفته شده است، جورج تاون به عنوان مرکز ایالت پنانگ شناخته می‌شود و در شمال شرقی جزیره‌ی پنانگ واقع شده، جالب است بدانید جورج تاون لقب “جواهر شرق” را از آن خود کرده است چرا که از لحاظ سیاسی، اجتماعی، تحصیلی و مواردی از این قبیل به خوبی توانسته نسبت به خیلی از شهرهای غربی پیشی بگیرد. جاذبه های گردشگری جورج تاون و جنبه‌های طبیعی زیبایی که این شهر دردل خود جای داده است یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت آن است. ازاین رو وجود همین عوامل این شهر زیبا را به یکی از توریست پذیرترن شهرهای مالزی تبدیل کرده است. با تاریخ ما همراه باشید.

پارک ماجراجویی رهایی

در این پارک تازه تاسیس شما می‌توانید مهیج‌ترین بازی‌ها مانند سقوط آزاد از ارتفاع ۱۳ الی ۳۰ متری، سرسره کردن در تونل‌های مارپیج و…  را تجربه کنید و آدرنالین خونتان را به اوج خود برسانید. این نکته را نیز به خاطر برسانید که این پارک از لحظ ایمنی کاملا مطمئن است و شما می‌توانید حتی خطرناک‌ترین بازی‌هایی که در این پارک وجود دارد را بدون هیچ گونه ترس و اضطرابی انجام دهید.

جاذبه های گردشگری جورج تاون

قلعه کورتوالیس

این قلعه‌ی بی نظیر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جورج تاون است که به عنوان ساختار دفاعی در برابر دزدان دریایی کورتوالیس و همچنین بزرگترین قلعه ایستاده در مالزی است که نیروهای کداح در طول جنگ‌های ناپلئونی نیز در برابر فرانسه از طریق آن کارهای دفاعی را انجام می‌دهند.

سفر به جزایر پرنس در استانبول

معبد کوان بین

این معبد که قدیمی‌ترین معبد پلانگ است، در خیابان مسح کاپیتان کلینگ قرار دارد و بوسیله‌ی مهاجران چینی که اولین بار به منطقه آمدند، به افتخار کوان بین الهه رحمت چینی در سال ۱۷۲۸ بنا شد و اینجا حتی از خانه‌های قبیله‌ای پنانگ نیز قدیمی‌تر است و هدف اصلی از ساخت آن تنها فعالیت‌های مذهبی نبوده و چینی‌ها از آن به عنوان عملکردی اجتماعی استفاده می‌کنند، معماری این معبد، کلاسیک چینی با کنده‌کاری‌های اژدها در اطراف ستون سنگی، سقف بلند سرامیک و جسمه اژدهاست.

جاذبه های گردشگری جورج تاون

نتیجه گیری

شهر زیبای جورج تاون یکی از شهر‌های صنعتی و توریست پذیر کشور مالزی است که تا به امروزه توانسته نام خود را در زمره‌ی بهترین شهرهای این کشور قرار بدهد وجود زیبایی‌های منحصر به فرد و جاذبه های گردشگری جورج تاون یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث شده گردشگران به این شهر بی نظیر روی بیاورند و در آن بهترین خاطرات خود را رقم بزنند.

منبع سلام پرواز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها