بازار شبانه چیانگ مای تایلند

بازار شبانه چیانگ مای تایلند

بازار شبانه چیانگ مای تایلند همان طور که از نامش پیداست در این بازار هنگامی که آفتاب غروب  می­کند فروشندگان مغازه ­های خود را تک به تک باز می­کنند و تا نیمه های شب مغازه­ های خود را باز نگه ­­می­دارند. این بازار بخاطر موقعیت زمانی که دارد باعث می­شود گردشگران فرصت کافی برای خریدهای خود داشته باشند. در این بازار فروشندگان کالاها و محصولات متنوعی را در معرض فروش قرار می­دهند تا افراد مطابق با نیاز و سلیقه هایشان  کالا خرید کنند. در تاریخ ما، همراه ما باشید با تعدادی از کالاهایی که در این بازار فروخته می­شوند بیشترآشنا شوید.

بازار شبانه چیانگ مای تایلند

فانوس های آسمانی تایلند

فانوس ­های آسمانی کوم لوی تایلندی از برگ­ های نازک برنج و بامبو ساخته می­شود و در زیر آن شمع کوچکی قرار می­دهند که هنگام روشن شدن باعث می­شود فانوس در آسمان حرکت کند این شمع طوری در فانوس جاسازی می­شود که حتی بادهای شدید قادر به خاموش کردن آن نیستند. به دلیل خطر آتش ­سوزی و ازدحام جمعیت در بازارهای شبانه روشن کردن چنین فانوس ­هایی ممنوع است. و فقط در زمان برگزاری فستیوال در تایلند اجازه روشن کردن آن­ را دارند.

کاسه ها و مجسمه های سرامیکی

یکی از هنرهایی که در تایلند طرفداران زیادی دارد هنر ساخت کاسه ­ها و مجسمه­ های نقاشی شده از جنس سرامیک است و باعث شده تعداد عرضه­ ی این نوع محصولات سرامیکی در بازار شبانه چیانگ مای تایلند زیاد باشد و معمولا فروشندگان مجسمه‌ها را در غرفه­ های لوازم باغبانی به فروش می­رسانند.

اشنایی با شگفت انگیزترین کاخ های جهان

روغن های فرآوری شده

رو‌غن‌ های فرآوری شده در واقع مایعات بسیار تغلیظ یافته‌ای هستند که بواسطه استخراج عطر یا اجزای سلامت ‌بخش گیاه بدست می‌آیند. شما می‌توانید روغن‌ فرآوری شده گیاهانی مانند لوندر، نعنا و شکوفه لیمو را در هر جا بیابید اما اگر بدنبال یک محصول خاص و بومی هستید بهتر است روغن نارگیل محلی تایلند را امتحان کنید. دو مورد از کاربردهای روغن نارگیل برای پخت و پز و زیباسازی پوست است و در صورتی که قصد دارید آن را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید حتما از مناسب بودن درجه خلوص آن اطمینان حاصل نمایید. حتما دقت کنید که این روغن‌ها را از فروشندگان معتبر خریداری کنید زیرا فروش روغن های تقبلی در آنجا معمول است.

نتیجه ­گیری

بازار شبانه چیانگ مای تایلند

در بازار شبانه چیانگ مای تایلند اکثرا افراد گردشگر سعی بر این دارند برای سوغاتی و اینکه از سفر خود یادگاری داشته باشند کالاهای تایلندی را بخرند و فرصت این را دارند که به رستوران­ های اطراف این بازاربروند وغذاهای اصیل و محلی تایلندی موجود درآنجا را امتحان کنند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها