مهم ترین شهرهای فرانسه

مهم ترین شهرهای فرانسه

فرانسه یکی از محبوب ­ترین کشورهای جهان محسوب می­شود که مکان­ های دیدنی بسیاری را در طبیعت خود جای داده است. به جرئت می­توان گفت فرانسه پربازدید­ترین کشور جهان بشمار می ­آید. می­توان شهر پاریس که پایتخت فرانسه هم هست را مهم ترین قطب گردشگری فرانسه دانست و افراد زیادی سودای سفر به شهر زیبای پاریس را دارند اما شگفتی و جاذبه ­های کشور فرانسه به مکان­ های موجود در پاریس محدود نمی‌شوند چرا که شهرهای دیگر فرانسه از محبوبیت لازم برخوردار هستند با ما همراه باشید تا مهم ترین شهرهای فرانسه را به شما معرفی کنیم.

شهر تولوز

این شهر به شهر صورتی معروف است و دلیل آن ظاهر ساختمان­ هایش است که در ساختشان از آجر قرمز رنگ و صورتی استفاده کرده اند. این شهر به پایتخت هوا فضا شهرت  یافته است.

مهم ترین شهرهای فرانسه

شهر لیون

این شهر با قدمت طولانی چند هزار ساله یکی ازبزرگ­ترین و مهم­ ترین شهرهای فرانسه محسوب می­شود.  اگر به شهر لیون سفر کردید حتما برای احساس لذت بیشتر غذاهای متنوع و خوشمزه­ای را که در رستوران­هایش طبخ می­شود را امتحان کنید چرا که این شهر به پایتخت غذایی فرانسه معروف است. و مطمئنا لحظات خاطره‌انگیزی برای شما به ارمغان می­آورد.

شگفت انگیزترین جزایر اسپانیا

شهر مارسی

این شهر تاریخی علاوه بر تمدن باستانی که دارد. به دلیل مجاورت با دریای مدیترانه یک شهر ساحلی بشمار می­آید و با توجه به آب و هوای خوبی که دارد تعداد کثیری از گردشگران را به خود جذب می­کند. وجود بناهای تاریخی و موزه­ها که در همه نقاط شهر پراکنده شده است بر شمار توریست­ها می­افزاید.

شهر استراسبورگ

شهر زیبای استراسبورگ یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری وجزو مهم ترین شهرهای فرانسه است. با این حال، به دلیل نزدیکی به مرز آلمان، این شهر مراودات و تردد بیشتری از سمت کشور آلمان دارد و حتی بسیاری از مردم محلی فرانسوی را ته لهجه آلمانی صحبت می کنند.

میراث و تاثیر آلمانی هنوز هم در سرتاسر شهر مشهود است و بسیاری از تابلوهای خیابان ها به خط الرسم کلاسیک آلمانی نوشته شده اند و غذاها و آشپزی این شهر هم بیش از آن که فرانسوی باشد به آشپزی آلمانی و فرانکفورت شبیه است. یکی از معروف ترین جاذبه های این شهر بازار کریسمس استراسبورگ است که قدیمی ترین و بزرگ ترین بازار کریسمس در اروپاست و با شور و شوق بالایی برگزار می شود.

مهم ترین شهرهای فرانسه

نتیجه گیری

کشور فرانسه یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین کشور ها در جهان است، که همه ساله گردشگران زیادی برای آشنایی با فرهنگ و تمدن و تماشای جاذبه های خارق­العاده ­ای که این کشور در خود گنجانده است رهسپار این منطقه می­شوند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها