شگفت انگیزترین جزایر اسپانیا

جزایر اسپانیا بسیار رؤیایی و پوشیده از رنگ‌های دل‌انگیز سبز و آبی هستند و تفریحات عالی هم به توریست‌ها ارائه می‌کنند. تعدادی از شگفت انگیزترین جزایر اسپانیا در این مقاله به شما عزیزان معرفی میکنند.

شگفت انگیزترین جزایر اسپانیا

تعداد جزایر اسپانیا زیاد است. این جزایر در سراسر اسپانیا قرار گرفته‌اند. بهترین زمان برای دیدن آن‌ها هم برای هرکدام متفاوت است. در ادامه تعدادی را معرفی می‌کنیم. با تاریخ ما همراه باشید.

جزیره ایبیزا | Ibiza Island

این جزیره در تمام اسپانیا به زندگی شبانه معروف است. در این جزیره از ساعت هفت شب به بعد تمام شعر غرق در نور و سرور و شادی می‌شود. این جشن تا نزدیک صبح ادامه دارد. اما زندگی در روز هم جریان دارد. شما می‌توانید در روز به رستوران‌های محلی سر بزنید و شکم گردی کنید. غار طبیعی کُوا دی کت مارکا مهم‌ترین دیدنی این جزیره به شمار می‌رود.

شگفت انگیزترین جزایر اسپانیا

جزیره مایورکا | Mallorca Island

بزرگ‌ترین جزیره اسپانیا است. این جزیره بسیار توسعه یافته است. در بخش شمالی آن بهترین سواحل دنیا را دارد که بسیار هم نفس گیر و زیبا خواهد بود. شما می‌توانید در سواحل این منطقه پیاده‌روی کنید؛ آفتاب بگیرید؛ گلف بازی کنید؛ در تفریحگاه‌ها استراحت کنید و به طور کلی یک روز خوب داشته باشید.

گران ترین جزایر خصوصی دنیا

سن سباستین

سن سباستین شهری است زیبا به شکل هلال ماه با خط ساحلی خیره‌کننده که از شهرهای لوکس و ساحلی اسپانیا به شمار می‌رود. این شهر آب و هوایی فوق‌العاده و سواحلی شگفت‌انگیز برای گذراندن یک تعطیلات رؤیایی دارد.

آب‌های فیروزه‌ای به همراه شن‌های سفیدرنگ ساحل لاکونچا مکانی امن و سرشار از آرامش را برای قدم زدن، شنا و گرفتن حمام آفتاب در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. ساحل لاکونچا دارای خط ساحلی طولانی است که تا کیلومترها ادامه پیدا می‌کند. این خط ساحلی که از جاذبه‌های فوق‌العاده زیبای شهر سباستین است در امتداد خود کافه‌ها و رستوران‌های زیادی دارد که هر کدام با نوشیدنی‌های جذاب و غذاهای متنوع در محیطی شاد آماده پذیرایی از گردشگرانی هستند که بعد از یک شنا و یا پیاده‌روی عالی می‌خواهند باقی وقت خود را به استراحت در کنار ساحل بپردازند.

شگفت انگیزترین جزایر اسپانیا

از دیگر سواحل اسپانیا که به دلیل داشتن محیطی شلوغ و پر از جنب‌وجوش و در عین حال شاد در بین گردشگران اروپا طرفداران زیادی دارد می‌توان به ساحل اوندارتا اشاره کرد. کابین‌های کلاسیک بسیار شیک و صندلی‌های آفتاب‌گیر با منظره‌ای چشم‌نواز از درخت و دریا، اوندارتا را در فصل تابستان با موجی از گردشگران مواجه کرده است. در ماه‌های جون، جولای و آگست حضور گردشگران به اوج خود رسیده تا جایی که تعداد آن‌ها بیشتر از ساکنان شهر سن‌سباستین دیده می‌شود.

شگفت انگیزترین جزایر اسپانیا در این مقاله مورد برسی قرار دادیم. این جزایر دارای منظره‌های زیبا و نفس‌گیری هستند که بهترین سفر شما را رقم خواهند زد.

منبع ستاره ونک
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها